آشنایی با انواع موتور شهری

آشنایی با انواع موتور شهری

انواع موتور شهری

برای بررسی انواع موتور شهری، باید در مورد موتور سیکلت ها توضیح بدهیم. موتور سیکلت ها در انواع مختلف و همچنین با کاربرد های متفاوت ساخته می شوند. موتور سیکلت، دارای طرفداران بسیار زیادی است. این وسیله نقلیه، فقط برای تردد های درون شهری استفاده نمی شوند. هر چند می توان ادعا کرد؛ در کشور ما و همچنین سایر مناطق دنیا، بیشترین استفاده از موتور سیکلت، برای تردد های درون شهری است. اما موتور سیکلت های دارای کاربرد ها و استفاده های دیگری نیز هستند. موتور سیکلت های مسابقه، یکی از انواع موتور ها می باشند. این موتور ها برای مسابقه ها موتور سواری، طراحی شدند. سرعت بالا ویژگی اصلی آن ها است. این موتور ها در تعداد کم تری از موتور های درون شهری تولید می شوند. البته می توان از موتور سیکلت های مسابقه، برای تردد های درون شهری استفاده کرد.

مطالعه بیشتر: راهنمای خرید موتور برای افراد مختلف

منع قانونی خاصی، برای این مسئله وجود ندارد. اما معمولا هیچ کس چنین کاری نمی کند؛ و برای تردد های درون شهری از موتور های مسابقه ایی استفاده نمی کند. زیرا این موتور ها، دارای امکانات منحصر به فردی هستند. این امکانات برای شرکت در مسابقه به وجود آمدند. اما از آن امکانات، نمی توان در تردد های درون شهری استفاده کرد. به غیر از موتور های مسابقه، انواع موتور های دیگر نیز وجود دارد. به عنوان مثال، موتور های که برای حرکت های نمایشی طراحی شدند. این موتور ها دارای فنر های بسیار قوی می باشند؛ و برای حرکت در تپه ها طراحی شدند. واضح است که، این موتور ها برای تردد های درون شهری مناسب نیستند. در ادامه در مورد چند مدل از موتور های پرطرفدار، که برای تردد های درون شهری استفاده می شوند؛ توضیح می دهیم.

موتور سیکلت های اسکوتر

 

موتورسیکلت‌های اسکوتر

موتورسیکلت‌های اسکوتر

در بررسی انواع موتور سیکلت ها، باید درباره موتور سیکلت های اسکوتر توضیح بدهیم. این نوع از موتور سیکلت ها، جز پرطرفدار ترین موتور های درون شهری می باشند. کنترل آسان، یکی از دلیل های استقبال از این نوع موتور ها می باشد. موتور سیکلت های اسکوتر  فقط با دست کنترل می شوند. علاوه بر این در مورد این موتور ها باید گفت؛ دارای زین بزرگی هستند. این زین معمولا دارای محفظه ایی نیز می باشد. محفظه موتور های اسکوتر، امکان انتقال ایمن وسیله های کوچک را به وجود می آورد. هزینه نگهداری از موتور سیکلت های اسکوتر چندان بالا نیست. در نتیجه می توان گفت، این موتور ها دارای هزینه های جانبی نسبتا پایینی هستند. شرکت های مختلفی اقدام به تولید موتور های اسکوتر می کنند. این موتور ها، دارای ویژگی های ظاهری و فنی مختلفی هستند. اما مهم ترین تشابه همه این موتور های اسکوتر نحوه قرار گیرد پا ها روی این موتور ها می باشد.

موتور های بدون کلاچ

موتور های بدون کلاچ دسته دیگری از موتور ها هستند که در بررسی انواع موتور شهری، مورد توجه قرار می گیرند.  موتور های بدون کلاچ، فقط برای استفاده درون شهری مناسب هستند. معمولا این موتور ها دارای حجم باک اندک هستند. لوازم یدکی این موتور ها دارای قیمت مناسبی می باشند. این موتورسیکلت ها، به دلیل هزینه پایین، جز پرطرفدار ترین  مدل های موتور سیکلت درون شهری می باشند. به غیر از این دو مورد که گفته شد؛ موتور سیکلت های درون شهری دارای انواع دیگر نیز هستند. هر فردی باید، متناسب یا نیاز خود موتور سیکلت را انتخاب و خریداری کند.

خرید انواع موتور شهری

خرید انواع موتور شهری از طریق شرکت شادران، امکان پذیر می باشد. این شرکت، امکان خرید غیر حضوری و مجازی را برای مشتری های محترم به وجود آورده است. و با ارائه انواع موتور شهری برای فروش، به مشتری های خود حق انتخاب می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.