آشنایی-با-موتور-سیکلت-کویر

آشنایی با موتور سیکلت کویر

موتور سیکلت کویر، یکی از شناخته شده ترین برند‌های موتور در ایران است. اگر بخواهیم در مورد موتور سیکلت‌های کویر توضیح بدهیم؛ ابتدا لازم است درباره کارخانه کویر موتور اطلاعاتی داشته باشیم. کارخانه اصلی کویر موتور، در اصفهان واقع شده است. در این کارخانه، موتور های بسیار متنوعی ساخته می شود. کویر موتور،  بیش از 50 سال سابقه در زمینه واردات و ساخت موتور های مختلف دارد. این کارخانه توانسته، بخش قابل توجه ای از نیاز بازار را، برآورده کند. بومی سازی دانش فنی ساخت موتور،  یکی از بزرگ ترین دستاورد های این کارخانه محسوب می شود. به طوری که موتور سیکلت‌های کویر و همچنین سایر محصولات کارخانه کویر موتور، بر اساس دانش فنی روز ساخته شدند. کیفیت محصولات این کارخانه،  بالا است. بالا بودن کیفیت موتور سیکلت های کویر، سبب شده این موتور ها قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی باشد.

 انواع موتور سیکلت های کویر

موتور سیکلت کویر، دارای انواع بسیار مختلفی می باشد. کارخانه کویر با تولید موتور های مختلف، توانسته سلیقه ها مختلف را جذب کند. موتور سیکلت های کویر، در تیپ های متنوعی تولید می شوند. این موتور ها را می توان به شیوه  های مختلفی، تقسیم بندی کرد. اما یکی از مهم ترین پارامتر های موثر در تقسیم بندی موتور ها، سوخت مصرفی آن ها می باشد. بیشتر موتور سیکلت های دنیا، از سوخت بنزین برای حرکت استفاده‌ می کنند. اما بنزین در کنار مزایای که دارد، دارای عیب های قابل توجه ایی نیز می باشد. مهم ترین عیب بنزین، ایجاد آلودگی هوا و همچنین تجدید ناپذیر بودن این سوخت است. مورد دوم، سبب شده انسان ها به دنبال سوخت های جایگزین باشند. به همین خاطر،  امروز وسیله های نقلیه برقی به وجود آمده است. اما موتور های برقی، رواج بیشتری از ماشین های برقی دارند. دانش و فناوری ساخت موتور برقی بسیار پیچیده و پیشرفته است. شرکت کویر‌موتور توانسته موتور سیکلت‌های برقی را نیز تولید و به بازار ها، عرضه کند. پس می توان موتور سیکلت های کویر را به دو دسته برقی و بنزینی، تقسیم بندی کرد. البته تنوع محصولات دسته بنزینی بیشتر از محصولات برقی، می باشد.  بخشی از موتور سیکلت‌های کویر وارداتی هستند. شرکت موتور کویر توانسته نمایندگی بسیاری از برند های معتبر خارجی را نیز، به دست بیاورد. کویر موتور عرضه کننده محصولات این برند های مطرح در ایران می باشد.

ویژگی های موتور سیکلت کویر

هر یک از انواع موتور سیکلت کویر، دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشد. موتور سیکلت‌های کویر نه تنها در ظاهر با یکدیگر دارای تفاوت های هستند؛ بلکه از نظر فنی نیز هر یک دارای مشخصات متفاوتی می باشند. افراد مختلف با توجه به نیاز خود، ویژگی های مختلفی را برای موتور مد  نظر دارند. به عنوان مثال، برای بعضی از افراد ظاهر موتور سیکلت ها از همه چیز بیشتر اهمیت دارد. اما بعضی دیگر،  به ویژگی های فنی موتور توجه دارند. موتور سیکلت‌های کویر با داشتن ظاهر زیبا، نظر بسیاری از  مشتری های را به خود جذب کرده است. علاوه بر این، بسیاری از مشتری ها به سبب مشخصات فنی و کیفیت موتور سیکلت‌های کویر، اقدام به خرید این محصولات می کنند.

خرید م‌وتور سیکلت های کویر

خرید موتور سیکلت صفر،  دارای مزیت های قابل توجه ایی است. این موتور ها، با داشتن کیفیت بالا قیمت مناسبی دارند. موتور سیکلت های کویر به سبب این که در داخلی کشور تولید می شوند؛ قیمت نسبتا مناسب تری نسبت به نمونه های وارداتی دارند.  خرید موتور کویر را می توان مانند بسیاری از خرید های دیگر، به صورت مجازی انجام داد.  شرکت شادران امکان خرید اینترنتی موتور کویر را، برای مشتری های محترم به وجود آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.