ایسوزو D-Max ، جدیدترین کامیونت ایران

ایسوزو D-Max ، جدیدترین کامیونت ایران

مقدمه

کامیونت ایسوزو D-Max ، جدیدترین کامیونت در ایران بوده و این مدل نسبت به محصولات قبلی، کارآمدتر، هوشمندانه تر و مجهزتر ساخته شده و ایمنی خودرو نیز بالا است. اگرچه کروز کنترل در خودرو قرار داده شده ولی موتور سر و صدای زیادی دارد. سیستم تعلیق خودرو چندان مطلوب نیست.

پایداری خودرو کامیونت ایسوزو D-Max در سرعت های بالا

پایداری خودرو کامیونت ایسوزو D-Max در سرعت های بالا

تمرکز بر ویژگی کاری کامیونت ایسوزو D-Max

این خودرو نسبت به سایر خودروهای پیکاپ چندان مطلوب نیست و لازم است که سرمایه گذاری های در این زمینه به انجام برسد تا خودرو بتواند جایگاه خود را دوباره در سطح بین المللی بازیابد. حمل بار مهمترین مشخصه ای است که بر آن تمرکز شده تا این ویژگی خودرو حفظ شود.

امکانات رفاهی و ایمنی خودرو عالی است و می توان گوشی های هوشمند با سیستم های اندروید و iOS را به سیستم صوتی و تصویری خودرو متصل کرد.

کامیونت ایزوسوD-Max، با 162 اسب بخار

کامیونت ایزوسوD-Max، با 162 اسب بخار

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

خرید پیکاپ دو کابین آسنا با قیمت مناسب از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک جهت پروژه های عمرانی

خرید پیکاپ آمیکو از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک

موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R با چهره جدید و تکنولوژی‌های مدرن

 

مشخصات فنی کامیونت ایسوزو D-Max

این خودرو در مقایسه با فورد چندان قوی نیست ولی بدون مقایسه با سایر خودرو، جایگاه خوبی در بین رانندگان دارد. در این خودرو از موتور دیزلی 1.9 لیتری استفاده شده و 162 اسب بخار قدرت آن بوده  و به گیربکس اتوماتیک یا دستی 8 سرعته متصل است.

موتور با سر و صدای زیادی روشن شده و خیلی زود به حالت شتاب دست می یابد. انتظار نداشته باشید که در کمترین زمان ممکن به شتاب دست یابید. کامیونت ایسوزو D-Max می تواند در مدت 13 ثانیه به شتاب 60 مایل دست بیابد. خودرو در دور بالای موتور سریع شده و با شتاب بیشتری حرکت می کند. سر و صدای موتور در سرعت های بالا برطرف خواهد شد.

این کامیون برای حمل بار مشخص شده و برای جابجایی مسافر طراحی نشده است. کامیون در سرعت های پایین ثبات ندارد. سرعت های بالا برای این خودرو مناسب بوده و کامیون ثبات بیشتری دارد. کامیون ها پیکاپ تویوتا و فورد در این مورد از کامیونت ایزوسو تمرکز بر ویژگی کاری کامیونت ایسوزو D-Max بهتر عمل می کنند.

سیستم تعلیق و تایرهای 35 اینچ باعث جذابیت هر چه بیشتر خودرو شده و از امکانات جدیدی در سیستم ایمنی و حرکت خودرو استفاده شده تا ضمن سرعت بیشتر، ایمنی خودرو نیز تضمین شود.

کامیونت ایسوزو D-Max با قوه محرکه چهار چرخ محرک

کامیونت ایسوزو D-Max با قوه محرکه چهار چرخ محرک

حرکت روان کامیونت ایسوزو D-Max در مسیرهای ناهموار

راننده در سرعت های پایین می تواند خودرو را به راحتی کنترل کرده و از مسیرهای مارپیچی عبور کند. سنسور پارک جلو و عقب خودرو دستیاری مناسب برای راننده تلقی می شود.

خودرو با قوه محرکه چهار چرخ محرک در جاده به راحتی حرکت میکند و قفل دیفرانسیل عقب از گیر کردن خودرو در مسیرهای ناهموار جلوگیری می کند. این خودرو از سراشیبی ها و سربالایی ها به راحتی عبور می کند و مسیرهای ناهموار هرگز مانع جدی برای این خودرو محسوب نمی شود.

امکانات ایمنی خودرو یکی از ویژگی های بارز آن به شمار می رود. سیستم ترمز اضطراری، هشدار تصادف جلو، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، محدودیت سرعت از جمله این امکانات به شمار می رود. کروز کنترل تطبیقی و حفظ خودرو در مسیر رانندگی نیز به این ویژگی ها اضافه شده و بدین ترتیب ایمنی راننده هنگام حرکت در جاده تضمین خواهد شد.

طراحی داخل کابین کامیونت ایسوزو D-Max

کابین خودرو، بزرگ و جادار طراحی شده و امکانات سرگرمی مدرن در آن قرار داده شده تا حداقل راننده بتواند در سفرهای کاری بلندمدت از سرگرمی های داخل خودرو لذت ببرد. ویژگی های ایمنی خودرو تحسین برانگیز بوده و موجب ایمنی راننده در هر مسیری خواهد شد.

شرکت ایزوسو به واقع در طراحی خودرو همه توان خود را به کار گرفته تا کامیون پیکاپ عالی را بدست مشتریان برساند. بخاطر این ویژگی ها است که قیمت خودرو نسبت به مدل های قبلی ایزوسو کمی بیشتر است. کابین خودرو از هر جهت شیک ساخته شده است.

بخش حمل بار کامیونت ایسوزو D-Max

بخش حمل بار خودرو بزرگ بوده و در صورتی که طول برخی اجسام نسبت به طول بخش حمل بار بیشتر باشد می توان در انتهایی را باز نگه داشت به شرطی که بارها محکم با طناب بسته شده و در جای خود محکم باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.