موتور کاوازاکی و خرید اینترنتی انواع مدل های آن

موتور کاوازاکی یکی از برند های بسیار پرطرفدار موتور سیکلت می باشد. شرکت کاوازاکی یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده موتور سیکلت و همچنین سایر وسیله های نقلیه مانند کشتی می باشد. این شرکت، یک کمپانی ژاپنی است. کاوازاکی اقدام به تولید موتور سیکلت های مجهز و پیشرفته ای نموده است. موتور سیکلت های کاوازاکی به سبب طراحی خاص و همچنین حجم موتور بالا شناخته می شوند. اغلب مدل های موتور سیکلت کاوازاکی، حجم موتور بالایی دارند و جز موتور سیکلت های به اصطلاح سنگین می باشند.  در ادامه درباره چند مورد از موتور سیکلت های کاوازاکی توضیح می دهیم. شما می توانید بصورت انلاین خرید اینترنتی موتور کاوازاکی را انجام دهید.

موتور کاوازاکی مدل زد 1000 و خرید اینترنتی موتور کاوازاکی 

یکی از مدل های موتور کاوازاکی که میتوان آنرا از دسته موتور های شهری نام برد، زد 1000 می باشد. این موتور سیکلت پیشرفته، چهار سیلندری می باشد. این موتور سیکلت می تواند تا حدود 90 اسب بخار، نیرو تولید کند. نهایت سرعت این موتور سیکلت، حدود دویست و دوازده کیلومتر بر ساعت بوده است. این موتور سیکلت ها از سال هزار و نهصد و هفتاد و هفتاد تولید شدند. تولید آن ها تا سال 2005 میلادی ادامه داشت و بعد از آن شرکت ژاپنی کاوازاکی اقدام به تولید موتور سیکلت های جدید تری نموده است.

خرید اینترنتی موتور کاوازاکی

موتور سیکلت های کاوازاکی زد 1300

یکی دیگر از مدل های موتور کاوازاکی، نمونه زد 1300 می باشد. این موتور سیکلت شش سیلندر بوده و حجم موتور آن نیز 1300 می باشد. به همین دلیل به مدل زد 1300 معروف شده است. این موتور سیکلت کاوازاکی،  به دلیل حجم موتور بالای خود جز موتور سیکلت های سنگین محسوب می شود. موتور سیکلت های زد 1300 دارای حداکثر سرعت 220 کیلومتر بر ساعت بودند و می توانستند قدرتی  معادل به 120 اسب بخار تولید کنند. وزن این موتور سیکلت تقریبا سنگین بوده و دارای وزنی حدود 314 کیلوگرم می باشد. این موتور سیکلت ها از سال هزار نهصد و هفتاد و نه تولید شدند اما تولید آن ها مانند مدل زد 1000 تا سال 2005 طول نکشید؛ بلکه در سال هزار و نهصد و هشتاد و نه خط تولید این موتور سیکلت کاوازاکی متوقف شد. در ادامه درباره چند مورد از جدید ترین و بروز ترین مدل های موتور سیکلت کاوازاکی توضیح می دهیم.

 موتور سیکلت کاوازاکی نینجا 300

یکی دیگر از مدل های موتور کاوازاکی، موتور سیکلت کاوازاکی نینجا 300 می باشد. این مدل جز جدید ترین  موتور سیکلت های تولید شده توسط شرکت ژاپنی کاوازاکی می باشد. موتور سیکلت های نینجا شرکت کاوازاکی،  دارای طرفدار های بسیار زیادی می باشند. این موتور سیکلت ها در سال 2012 تولید شده و در سال 2013 در سراسر جهان از جمله آمریکا،  آسیا و اروپا به فروش می رسند. این موتور سیکلت، دو سیلندر و چهار زمانه می باشد. موتور سیکلت نینجا 300 با نام ایکس 300 نیز شناخته می شود. قدرت موتور سیکلت نینجا 300 معادل 39 اسب بخار می باشد. این موتور سیکلت دارای حداکثر سرعت 192 کیلومتر بر ساعت می باشد. مدل نینجا 300   دارای سیستم ترمز ای بی اس می باشد.

خرید اینترنتی موتور کاوازاکی

موتور سیکلت های کاوازاکی مدل نینجا 400

جدید ترین و بروز ترین نمونه موتور سیکلت ها، موتور نینجا 400 می باشد. این موتور سیکلت از سال 2018 میلادی تولید شده و همراه با مدل قبلی خود، در بازار های جهانی به فروش می رسند. حجم موتور یا انجین این موتور سیکلت ها 399 سی سی می باشد. این  مدل بر خلاف نمونه نینجا 300 که مطابق با استاندارد آلایندگی اروپا نبوده است؛ مطابق با این استاندارد تولید شده و آلایندگی کم تری تولید می کند. یکی از اصلی ترین تفاوت هایی که این نمونه با نمونه قبلی خود دارد،  قدرتش می باشد. قدرت موتور کاوازاکی مدل نینجا 400 معادل 49 اسب بخار است.

برای خرید اینترنتی موتور کاوازاکی راه های زیادی وجود دارد یکی از راه ها رفتن به سیاب گوگل و سرچ در آن و پیدا کردن سایت ها است و راه دوم این است که برای خرید اینترنتی موتور کاوازاکی از همین سایت یعنی سایت شادران اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.