خرید اینترنتی اگزوز موتور سیکلت

خرید اینترنتی اگزوز موتور سیکلت

اگزوز موتور سیکلت، یک قطعه بسیار مهم می باشد که در تمامی مدل های موتور سیکلت ها  و همچنین خودرو ها وجود دارد. در وسیله های نقلیه موتوری که از انرژی  سوخت های فسیلی مانند بنزین  برای کار کردن و حرکت کردن استفاده می کنند؛ نیاز به قطعه ای است که گازهای حاصل از چرخه احتراق و همچنین گرما و صدای ایجاد شده  را از موتور سیکلت خارج کند. اگزوز های موتور در لایه بیرونی خود از فلز ساخته می شوند. اما باید گفت زیر بخش  فلزی که به صورت یک دست قرار دارد؛ یک بخش  مشبک موجود است. اگزوز وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارد و در صورتی که اگزوز مسدود شود موتور دچار مشکل شده و نمی تواند به درستی عمل کند.

در موتور سیکلت، چرخه احتراق رخ می دهد؛ این چرخه سبب ایجاد گرمای زیادی می شود. در صورتی که این گرما از موتور سیکلت خارج نشود؛ مشکلات بسیار زیادی پیش می آید. اما اگزوز، این گرما را به همراه گاز های داغ به بیرون می دهد. همچنین صدایی که از اگزوز موتور ها شنیده می شود؛ به این علت است که اگزوز، صدا های حاصل از احتراق موتور را به بیرون می دهد.

در صورتی که موتور به درستی کار نکند صدای مساعدی از موتور شنیده نمی شود.  امروزه به دلیل مسئله های زیست محیطی مانند آلودگی هوا، درون اگزوز ها کاتالیزور هایی نصب شده تا با انجام واکنش هایی گاز های که برای محیط زیست بسیار مضر هستند را تبدیل به گاز هایی بکند که کم تر ضرر و زیان دارند. این کاتالیزور ها که درون اگزوز نصب می شوند؛ نقش بسیار مهمی در کاهش آلودگی هوا داشته و باید بعد از مدتی تعویض شوند زیرا بعد از مدتی استفاده از آن ها کارایی اولیه  را از دست می دهند.

 

 

اگزوز موتور

اگزوز موتور

 

 

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

موتور سیکلت برقی نیرو محرکه مدل EL-504

راهنمای خرید اینترنتی موتور سیکلت

خرید موتور سیکلت های برقی یا الکتریکی

انواع اگزوز موتور سیکلت

اگزوز های موتور سیکلت، دارای انواع مختلفی هستند. این قطعه در ابتدا بر روی موتور سیکلت ها نصب است. به همین دلیل یکی از انواع اگزوز موتور سیکلت، اگزوز های شرکتی نامیده می شوند. این اگزوز ها متناسب با ساختار موتور ها، طراحی شدند. موتور سیکلت هایی با حجم موتور بیشتر، معمولا دارای اگزوزی هستند که بزرگ تر از موتور هایی با حجم کوچک تر می باشند. اما به غیر از این اگزوز ها، نوع دیگری از اگزوز ها وجود دارند. این اگزوز ها با عنوان اگزوز های اسپرت شناخته می شوند.

اگزوز های اسپرت بیشتر در مسابقه ها و برای موتور های مسابقه ای استفاده می شوند. این نوع از اگزوز ها به نحوی می توانند راندمان موتور را افزایش بدهند. اما باید گفت صدایی که از این اگزوز های اسپرت خارج می شود؛ صدای ناخوشایندی است و در نتیجه استفاده از آن ها برای فضای درونی شهری مناسب نیست. زیرا این اگزوز ها، سبب می شود که موتور سیکلت ها باعث ایجاد آلودگی صوتی در شهر بشود. اگزوز های موتور سیکلت را می توان تعویض نمود. برای انجام این کار باید ابتدا اتصالات اگزوزی که بر روی موتور ، قرار دارد را باز کرد و سپس اگزوز جدید را متصل کرد.

 

خرید اینترنتی اگزوز موتور سیکلت

برای خرید اگزوز موتور می توان از طریق اینترنتی اقدام به این کار نمود. خرید اینترنتی اگزوز های موتور سیکلت، به سبب مزیت های خود جایگزین شیوه خرید حضوری شده است. سایت شادران امکان این نوع خرید را به وجود آورده است. شما می توانید بدون اتلاف وقت، به صورت مجازی و در کم ترین زمان، اگزوز مورد نظر را سفارش بدهید. همچنین باید گفت در خرید مجازی اگزوز های موتور سیکلت، موتور سیکلت ها قیمت مناسب تری از اگزوز های فروشگاه های حقیقی دارند.

 

انواع اگزوز

انواع اگزوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.