خرید خودرو دست دوم به روشی مقرون به صرفه

خرید خودرو دست دوم به روشی مقرون به صرفه

مقدمه

خرید خودرو دست دوم به روش مقرون به صرفه می تواند خیلی راحت باشد. شما با رعایت مواردی می توانید خودروی دست دوم را راحت خریداری کنید. خرید اتومبیل چه تولید کارخانه و چه دست دوم، مستلزم پرداخت هزینه است. البته هزینه خرید تولید کارخانه نسبت به دست دوم زیاد است و به همین دلیل مردم ترجیح می دهند که خرید خودرو دست دوم را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

خرید خودرو دست دوم و پرداخت هزینه کمتر سوخت

خرید خودرو دست دوم و پرداخت هزینه کمتر سوخت

خرید با پول نقد

خرید با پول نقد موجب خواهد شد که هرگز ضرر نکنید. خرید خودرو دست دوم یکی از علاقمندی های برخی از افراد است. این گزینه می تواند تا مدت بسیار کمی دوام داشته باشد. بخاطر این که  مخارج خودرو دست دوم نسبت به تولید کارخانه ای بسیار زیاد است و خریدار بعد از مدتی به این قضیه پی خواهد برد.

خرید خودرو دست دوم و بیمه ارزان

خرید خودرو بدون متوسل شدن به وام و قرض

خرید خودرو دست دوم با وام و قرض، منطقی نیست. برای خرید می توانید چندین ماه مبالغ خود را پس انداز نموده و در نهایت خودروی خود را خریداری کنید. شما می توانید مبلغ خودرو دست دوم را از سایر منابع خود تهیه نمایید.

تحقیق و بررسی در مورد خودرو دست دوم

برای خرید می توانید چندین ماه تحقیق و بررسی کرده و در نهایت خودرو مورد علاقه خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. در صورتی که دوست دارید که خودرو پیکاپ دست دوم را خریداری نمایید، و اگر نیاز شدیدی به آن در حال حاضر ندارید می توانید چند ماه دیگر هم صبر کنید تا در نهایت خودروی بدون رنگ و با مشخصات مکانیکی عالی را بدست بیاورید.

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

آموزش موتورسواری راحت و با صرفه، سریع و شادی آفرین

مزایای سایت خرید و فروش خودرو با درج قیمت

خرید موتور سیکلت اقساطی

آشنایی با موقعیت های کار با موتور سیکلت

 

خرید خودرو یک ساله

خرید خودرو دست دوم یک ساله نسبت به خودروهایی با سن زیاد مقرون به صرفه است. شما می توانید برخی خودروهای خارجی مانند مرسدس بنز و پورشه را در کلاس دست دوم خریداری نمایید و این کار باعث صرفه جویی در هزینه های اولیه شما خواهد شد.

قوانین خرید خودرو دست دوم

خرید خودرو با انجین کوچک انجین های کوچک نسبت به بزرگ، سوخت بیشتری را مصرف می کنند. در صورتی که دوست دارید که در مصرف سوخت صرفه جویی کنید، می توانید ماشین هایی با انجین کوچک را خریداری کنید.

خرید خودرو دست دوم برای ابتدای زندگی

خرید خودرو دست دوم برای ابتدای زندگی

خودرو بنزینی خودروهایی با سوخت گازوئیل، نسبت به بنزینی گران تر هستند و سوخت بیشتری را مصرف می کنند.

خودرو با گیربکس دستی خودروهایی با گیربکس دستی نسبت به اتوماتیک گران تر هستند. اگرچه خودروهای دنده اتوماتیک راحت تر هستند ولی قیمت بالاتری دارند.

خودرو تک سوخته خودروهای هیبریدی نسبت به تک سوخته ارزان بوده ولی مخارج نگهداری آن ها بسیار بالا است. امروزه یکی از روش های صرفه جویی، خرید خودرو تک سوخته است. در خودروهای هیبریدی لازم است که هزینه دو سوخت را تامین کنید.

خرید خودرو و پرداخت انواع بیمه ارزان تر

بیمه بدنه و شخص ثالت خودروهای مدل بالا و با امکانات رفاهی بالا، بیشتر است. البته همه مردم دوست دارند که این رفاه را تجربه کنند ولی لازم است که هزینه برخورداری از این رفاه را نیز تامین کنید. شما می توانید در ابتدای زندگی، خودروهای ارزانی را خریداری کرده و حق بیمه کم تری را پرداخت کنید.

نتیجه گیری

خرید خودرو دست دوم در ابتدای زندگی ایده جالبی است و شما می توانید با این کار، در بسیاری از هزینه های خود صرفه جویی کنید. می توانید خودروهایی با انجین کوچک، گیربکس دستی، تک سوخته خریداری کنید و همه این موارد به شما کمک می کند تا هزینه های خودروی شما پایین باشد. حتی اگر ماشین های مدل بالا مانند مرسدس بنز، پورشه و مازراتی را دوست داشته باشید می توانید مدل دست دوم این خودروها را نیز خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.