روش تبدیل ون به کمپر ون

روش تبدیل ون به کمپر ون

مقدمه

با تبدیل ون به کمپر ون می توانید در خودروی خود یک محل دائمی زندگی را ایجاد کنید. با این کار می توانید در ایام سفر در برخی از هزینه های خود صرفه جویی کنید.

طرح یک چیدمان ون به کمپر ون

طرح یک چیدمان ون به کمپر ون

حداقل الزامات لازم برای تبدیل خودرو به کمپر

  • کابین بزرگ
  • تختخواب 180 سانتی متر با پایه ثابت
  • صندلی تختخواب
  • مخزن ذخیره آب
  • میز و صندلی غذاخوری با پایه ثابت
  • کمد بزرگ
  • اجاق گاز، ثابت خودرو
  • حداقل یک پنجره

زمانی که این چنین الزاماتی داشته باشید می توانید ون خود را طی فرایندهایی به کمپر ون تبدیل کنید.

طرح دو چیدمان تبدیل ون به کمپر ون

طرح دو چیدمان تبدیل ون به کمپر ون

نحوه تبدیل ون به کمپر

در زمان تغییر ون به کمپر ون ، وزن خودرو را ثابت نگه داشته و اجسام اضافی را به داخل خودرو نیاورید. مخازن آب به حد کافی می توانند باعث سنگینی خودرو شوند.

وسایل چند کاره

زمانی که این کار را انجام می دهید اطمینان حاصل کنید که برخی از اجسام مورد استفاده شما چند کاره و چند وظیفه باشند. کناره های آشپزخانه لازم است که تخت خواب را نگه دارد. شما لازم است که داخل خودرو را طوری چیدمان کنید که این کار به انجام برسد.

الهام گرفتن برای چیدمان

برای انجام این کار طرح های مختلفی در سراسر دنیا به انجام رسیده و شما می توانید از این طرح ها الهام بگیرید.

طرح سه چیدمان تبدیل ون به کمپر ون

طرح سه چیدمان تبدیل ون به کمپر ون

  • چیدمان تختخواب ثابت عقب

یکی از پر کاربردی ترین چیدمان هایی است که در سراسر دنیا از آن استفاده می شود. در این طرح می توانید بسیاری از لوازم کوچک را زیر تختخواب قرار دهید. شما در داخل ون فضای اضافی زیادی خواهید داشت. با این چیدمان می توانید بسیاری از لوازم بزرگ را در عقب خودرو نگه دارید.

  • چیدمان طولی تختخواب

در این چیدمان، تختخواب در طول روز به عنوان نیمکت عمل کرده و در شب می توانید از کاربری اصلی آن استفاده کنید. وسط ون تا عقب باز بوده و  تختخواب و انباری در یک طرف و آشپزخانه در طرف دیگر قرار دارد.

با این روش می توانید بسیاری از اسباب و وسایل خود را به بهترین شکل ممکن قرار دهید. می توانید قفسه ها و کابینت ها را در یک طرف داشته باشید و وسایل بیشتری را زیر تخت قرار دهید. البته برای حرکت در داخل ون، راهروی تنگی خواهید داشت.

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

راهنمای خرید وسایل جانبی موتور سیکلت

خرید پیکاپ آفرود از نمایندگی آمیکو، شرکت شاد خودرو آساک

خرید آنلاین خودرو تنها با یک کلیک از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک

راهنمای خرید موتور برای افراد مختلف

خرید پیکاپ آمیکو از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک

 

  • چیدمان میز غذاخوری قابل تبدیل

این چیدمان در نوع خود بی نظیر است و در این طرح می توانید میز غذاخوری را در پشت قرار داده و در طول روز به عنوان میز بزرگی از آن استفاده کنید. برخی از مردم حتی زیر میز هم وسایل و اسباب خود را قرار می دهند.

با این چیدمان، فضای بسیار زیادی را برای نگه داشتن اسباب و وسایل خود خواهید داشت. در این حالت می توانید در طول روز هم از تختخواب استفاده کنید و فضای مرده ای هم نخواهید داشت. در این حالت برای نگه داشتن دوچرخه، تخته موج سواری و سایر اسباب و وسایل، فضای کافی نخواهید داشت.

  • چیدمان تختخواب پشت کابینت

برخی از مردم دوست دارند که آشپزخانه را پشت کابینت قرار دهند. با این کار حریم خصوصی افراد حفظ خواهد شد. در این حالت می توانید تختخواب را در طول روز به یک وسیله پذیرایی تبدیل کنید. در این حالت می توانید کابینت را کنار در بگذارید. در این حالت خروج از ون به سختی انجام خواهد شد و شما در طول روز راحتی زیادی نخواهید داشت.

محل آشپزخانه

شما می توانید هر یک از این طرح ها و چیدمان ها را بنا به سلیقه خود تغییر دهید. اولویت شما مهم است. در صورتی که برای استراحت اهمیت زیادی قائل هستید می توانید تختخواب را در نزدیک به در قرار دهید ولی در صورتی که به کار اهمیت می دهید می توانید کابینت و سایر اسباب را نزدیک به در قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.