شاد خودرو آساک، نمایندگی ون کاروان

شاد خودرو آساک، نمایندگی ون کاروان

مقدمه

شاد خودرو آساک، نمایندگی ون کاروان را داشته و به همین منظور انواع و اقسام ون های کاروان را وارد کرده و در سطح کشور توزیع می کند. ون های کاروان در ابعاد و اندازه های مختلف و متفاوتی از کشورهای اروپایی، کره و چین را وارد کرده و به دست خریداران و مشتریان ایرانی می رساند.

فروش انواع و اقسام ون در نمایندگی ون کاروان شاد خودرو آساک

فروش انواع و اقسام ون در نمایندگی ون کاروان شاد خودرو آساک

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو شرکت شاد خودرو آساک

نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک و خرید آنلاین خودرو با قیمت مناسب

خرید پیکاپ آفرود از نمایندگی آمیکو، شرکت شاد خودرو آساک

خرید پیکاپ دو کابین آسنا با قیمت مناسب از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک جهت پروژه های عمرانی

خرید پیکاپ آمیکو از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک

 

نمایندگی ون کاروان و فروش به قیمت مناسب

شاد خودرو آساک، نمایندگی ون کاروان کشورهای اروپایی، کره و چین را داشته و هر ساله مدل های جدیدی را به کشور وارد کرده و با قیمت مناسبی توزیع می کند.

فروش نقد و اقساط ون در نمایندگی ون کاروان شرکت شاد خودرو آساک

فروش نقد و اقساط ون در نمایندگی ون کاروان شرکت شاد خودرو آساک

شرکت های باربری می توانند ون کاروان مورد نظر خود را به صورت عمده از شاد خودرو آساک خریداری کرده و بین رانندگان خود توزیع کنند.

همه ون های کاروان می تواند به صورت نقد و اقساط هم به فروش برسد. خریداران و مشتریان حقیقی و حقوقی می توانند با توجه به شرایط خود، یکی از این دو روش را انتخاب کرده و خودروی مورد علاقه خود را خریداری کنند.

کلیه ون های کاروان باکیفیت بوده و خریدار و مشتریان می توانند در بازه زمانی بلند مدت از خودروی خریداری شده استفاده کنند.

خرید خودرو ون کاروان در هر شرایطی به نفع شما است و شما می توانید با رعایت قوانین و مقررات خرید، خودروی مورد علاقه خود را از شرکت شاد خودرو آساک خریداری کنید.

نمایندگی ون کاروان و واردات خودروهای کره ای، چینی و اروپایی

شرکت شاد خودرو آساک، ون های کشورهای کره، چین و اتحادیه اروپا را با قیمت عمده از این کشورها خریداری کرده و به مشتریان و خریداران ایرانی عرضه می کند. خریداران و مشتریان ایرانی می توانند در هر شرایطی، خودروهای مورد علاقه خود را خریداری کرده و استفاده کنند.

واردات خودروهای از کشورهای اروپایی ممنوع نیست ولی این کشورها می توانند خودروهای درخواستی ایران را صادر کنند. ون کاروان های کشورهای اروپایی باکیفیت بوده و خریداران و مشتریان ایرانی می توانند با این خودروها، مسافران را با بهترین شرایط رفاهی جابجا کنند.

فروش اقساطی بدون نیاز به ضامن در نمایندگی ون کاروان شرکت شاد خودرو آساک

فروش اقساطی بدون نیاز به ضامن در نمایندگی ون کاروان شرکت شاد خودرو آساک

 نمایندگی ون کاروان و شرایط فروش نقدی

کلیه خریداران و مشتریان می توانند خودروهای مورد علاقه خود را با پرداخت مبلغ نقد خریداری کنند. در این شرایط خریداران با پرداخت کل مبلغ می توانند خودرو ون مورد علاقه خود را خریداری کنند.

این نوع خرید در مقایسه با خرید اقساطی از خیلی جهات مقرون به صرفه بوده و خریدار و مشتری با پرداخت کل مبلغ می تواند خودروی مورد علاقه خود را خریداری کند.

نمایندگی ون کاروان و فروش اقساطی

شرکت شاد خودرو آساک، خودروهای ون کاروان را به صورت اقساطی نیز به فروش می رساند. در این روش، خریدار یا مشتری با پرداخت نصف مبلغ خودرو، و پرداخت مابقی اقساط متناسب با مبلغ خودرو و مبلغ پیش پرداخت، خودرو را خریداری می کند.

نمایندگی ون کاروان و مزایای خرید خودرو از شاد خودرو آساک

خرید خودروهای ون کاروان از خیلی جهات از شاد خودرو آساک به نفع شما است و شما در این خرید به فرد ضامن اداری دولتی نیازی ندارید. در خیلی از شرکت های این نکته مهم است و حتی در نمایندگی شرکت های خارجی مانند سامسونگ در خرید اقساطی، از خریدار درخواست می کنند که فیش حقوقی فرد ضامن را به شرکت ارسال کند.

پایین سود بانکی به مبلغ تعلق گرفته و اقساط متناسب با درآمد شخص خریدار و قیمت خودرو مشخص می شود و شما بعد از تحویل خودرو، کلیه مبالغ اقساط مشخص شده را پرداخت می کنید.

نمایندگی ون کاروان و عرضه کلیه لوازم یدکی خودروهای ون

شرکت شاد خودرو آساک علاوه بر فروش خودروهای ون، کلیه لوازم یدکی خودرو را نیز به قیمت مناسبی به فروش می رساند. این لوازم جانبی برای هر یک از خودروها از شرکت های فروشنده مادر خریداری شده و از طرف شرکت شاد خودرو آساک در سطح کشور توزیع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.