فهرست ارزانترین ماشین آفرود دنیا با سیستم پیشرانه 4WD

فهرست ارزانترین ماشین آفرود دنیا با سیستم پیشرانه 4WD

فهرست ارزانترین ماشین آفرود 4WD

  • جیپ چروکی XJ (Jeep Cherokee XJ)  و ارزانترین ماشین آفرود لیست

جیپ چروکی XJ اولین شاسی بلند ارزان آمریکایی با بدنه قوی و پیشرانه 4WD است که اکثر آمریکاییان آن را دوست دارند. موتور آن شش سیلندر بوده و این مدل جیپ از اوایل دهه 1980 تا 2001 به فروش می رسد. ارزانترین ماشین آفرود 4WD که می توانید آن را به مبلغ کمتر از 5000 دلار خریداری کنید.

جیپ چروکی XJ اولین ارزانترین ماشین آفرود

جیپ چروکی XJ اولین ارزانترین ماشین آفرود

  • نیسان Xterra (Nissan Xterra)

این مدل آفرود در دهه 1990 تولید شده و یکی از ارزانترین ماشین آفرود متوسط الاندازه است و با سیستم پیشرانه  4WD تولید شده که برای سفر کوتاه جاده ای مناسب است. این مدل نیسان امروزه تولید نمی شود. می توان آن را زیر 5000 دلار خریداری کرد.

این مدل نیسان با توجه به وزن آن، قدرت کمی دارد. موتور V6،  3.3 لیتری با 170 تا 180 اسب بخار و 4000 گشتاور که در مدل های سوپرشارژ میزان قدرت اسب بخار به 210 اسب بخار می رسد.

مدل های 2000 تا 2001 این خودرو ارزان بوده و مابقی مبلغ خود را می توانید برای سپر، لاستیک استفاده کنید. این مدل با سیستم پیشرانه FWD تولید شده است. شما می توانید مدل های بهتری را با مبالغ بالاتر خریداری کنید.

نیسان Xterra  خودرویی شیک و یکی از ارزانترین ماشین آفرود

نیسان Xterra  خودرویی شیک و یکی از ارزانترین ماشین آفرود

  • سوزوکی سامورایی (Suzuki Samurai)

این مدل یکی از ارزانترین ماشین آفرود تولیدی شرکت سوزوکی است. فاصله دو محور کوتاه بوده و سیستم پیشرانه آن هم 4WD است.

موتور این مدل خودرو کوچک و 4 سیلندری بوده و 63 اسب بخار قدرت دارد. مدل های قدیمی، بزرگتر بوده و می توان چندین ساعت با آن ها رانندگی کرد. مدل های 1990 تا 1995 ارزان تر بوده و شما می توانید با این مدل خودرو به مدت زمان بیشتری رانندگی کرده و از ارزان بودن آن لذت ببرید.

بخاطر ارزان بودن لازم است که به موتور و خارج و داخل کابین رسیدگی کنید. البته شما می توانید بعد از خریداری این مدل خودرو، تعمیرات لازم را در آن انجام دهید. مصرف سوخت این خودرو به شدت بالا است.

سوزوکی سامورایی، ارزانترین ماشین آفرود ژاپنی

سوزوکی سامورایی، ارزانترین ماشین آفرود ژاپنی

  • سوبارو فارستر اوت بک (Subaru Forester Outback)

یکی از بهترین خودروهای و یکی از ارزانترین ماشین آفرود که 8.7 اینچ از زمین فاصله دارد و سیستم پیشرانه آن نیز 4WD بوده که با جیپ گراند چروکی برابری می کند. خودرویی منحصر به فرد است.

با این مدل خودرو می توانید در هر شرایطی رانندگی کنید. یکی از بهترین مدل خودروها بوده که سختی جاده مانع حرکت آن نخواهد شد.

مدل هایی با گیربکس دستی ارزان تر بوده و در این مدل خودرو شما می توانید با سیستم قفل مرکزی دیفرانسیل، نیرو را بین چهار چرخ تقسیم کنید. انجام این کار در این مدل خودرو ساده است. شما می توانید از مدل های 2000 با سیستم پیشرانه عقب استفاده کنید. خودرویی قدیمی بوده که مناسب بودجه شما است و مدل چهار سیلندر این مدل خودرو ارزان است.

سوبارو فارستر اوت بک ژاپنی یکی از ارزانترین ماشین آفرود

سوبارو فارستر اوت بک ژاپنی یکی از ارزانترین ماشین آفرود

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

بهترین ماشین های آفرود خارجی 2021

بهترین ماشین های آفرود ایران را بشناسیم

راهنمای خرید اتومبیل های آفرود

 

  • جیپ رانگلر (Jeep Wrangler) و آخرین لیست ارزانترین ماشین آفرود

مدل این خودرو خیلی قدیمی و ارزانترین ماشین آفرود است که می توانید با آن تا حدی کارها و امورات خود را به انجام برسانید. این مدل خودرو کاملا قدیمی بوده و تولید آن در سال 1995 متوقف شد. این مدل خودرو جزء جیپ های قدیمی است.

موتور آن شش سیلندری 4 لیتری که در مدل های 1991 به کار گرفته شده و موجب شده که خودرویی مطلوب به نظر برسد. ترمز ABS در این خودرو قرار نگرفته، در زمان طراحی این خودرو، طراحی خودرو تا به این حد پیشرفت نکرده بود.

این مدل جیپ در دنیا معروف است و شما می توانید آن را با هزینه اندکی خریداری کنید. هزینه نگهداری این مدل خودرو ارزان بوده و با این روش در بسیاری از هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

یکی از ارزانترین ماشین آفرود، جیپ رانگلر

یکی از ارزانترین ماشین آفرود، جیپ رانگلر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.