بهترین ماشین‌های طبیعت گردی جهان

قیمت فروش بهترین ماشین آفرود ایران

با بهترین ماشین آفرود ایران می توانید علاوه بر طی کردن جاده های شمال، سایر مسیرها را نیز به راحتی پیموده و به مقصد برسید.

ماشین ارزان آفرود ایران نیز در همین دسته بندی قرار دارد و با پرداخت هزینه آن می توانید خودرویی مناسب خود و خانواده را بدست آورده و هم از آن برای کار و هم برای تفریح و مسافرت استفاده کنید.

تویوتا لندکروزر، بهترین ماشین آفرود ایران با دو باک بنزین

تویوتا لندکروزر، بهترین ماشین آفرود ایران با دو باک بنزین

تویوتا لندکروزر

شاید بهترین ماشین آفرود ایران را در نظر اول، گران بدانید ولی در مقایسه با خیلی از خودروهایی که لوازم یدکی آن به سختی پیدا می شود، از نظر تهیه لوازم یدکی بی عیب و نقص است.

مدل های تویوتا لندکروزر

بهترین ماشین آفرود ایران در دو مدل  VXR , GXR تولید می شود و در آن امکاناتی مانند سنسور پارک عقب و جلو، ایربگ، سیستم ورود و استارت بی کلید، ترمز برقی پارک، سیستم تهویه مطبوع و صفحه نمایش 8 اینچی کار گذاشته شده تا علاوه بر تامین امنیت راننده و سرنشینان، از سرگرمی های داخل تویوتا لندکروزر تا زمان رسیدن به مقصد لذت ببرند.

موتور تویوتا لندکروزر

موتور این خودروی زیبا، 8 سیلندری و 2 سوپاپ بوده، حجم موتور 4664 سی سی، و با مشخصه تنفس طبیعی به حرکت خودرو جان می بخشد. سیستم پیشرانه 4WD بوده و حداکثر قدرت در 5400 دور در دقیقه، 284 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن، در 3400 دور در دقیقه، 445 نیوتن متر بوده است.

جعبه دنده این خودرو به نحو دیگری تنظیم شده، خودرویی شش دنده با سیستم تیپ ترونیک مشخص شده و در مدت 8.5 ثانیه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت دست می یابد.

وزن خودرو 2590 کیلوگرم، بوده و اندازه خودرو با اعداد 4950 میلی متر در طول، 1960 در عرض و 1864 میلی متر در ارتفاع مشخص می شود.

فاصله بین دو محور، بهترین ماشین آفرود ایران، 2850 میلی متر است و با این ابعاد و اندازه مشخص می شود که چقدر اتومبیل بزرگ و غول پیکری محسوب می شود.

مصرف سوخت تویوتا لندکروزر

بهترین ماشین آفرود ایران لازم است که کم مصرف باشد. میزان مصرف سوخت داخل شهر 19.1 کیلومتر و در خارج از شهر، 11.7 کیلومتر، و در سوخت ترکیبی 14.4 لیتر در هر صد کیلومتر است.

حجم باک این خودروی دوست داشتنی ژاپنی، 93 لیتر، بنزین مصرفی آن یورو 4 بوده و مشخص است که محیط زیست را تحت هیچ شرایطی آلوده نمی کند.

نشان 5 ستاره را برای امنیت خودرو دریافت کرده و مشخص است که براساس استانداردهای بین المللی توانسته که به این جایگاه دست یابد.

امکانات رفاهی تویوتا لندکروزر

سیستم ترمز بهترین ماشین آفرود ایران، VSC, ATRC, HAC, BA, EBD, ABS مشخص شده و برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی، زانویی و پرده ای مدنظر گرفته شده است.

در سیستم صوتی، قابلیت پخش فرمت MP3، و CD، ورودی USB, IPOD، دکمه های کنترلی سیستم صوتی روی فرمان، صفحه نمایش 3.5 اینچی، دوربین ناوبری، 14 بلندگو، قابلیت پخش DVD از مهم ترین امکاناتی است که برای سیستم سرگرمی مدنظر گرفته شده است.

تویوتا لندکروزر، بهترین ماشین آفرود ایران با دوربین جلو و عقب

تویوتا لندکروزر، بهترین ماشین آفرود ایران با دوربین جلو و عقب

سایر تجهیزات تویوتا لندکروزر

گیربکس شش سرعته خودکار، و دو باک بنزین 93 و 45 لیتری مشخص می کند که عدم دسترسی به بنزین در برخی مواقع برای راننده نیز مدنظر گرفته شده و سیستم پیشرانه 4WD، دوربین جلو و عقب به توقف خودرو کمک می کند و تزئینات کرومی و شیشه شور چراغ ها، چراغ های زنون و LED، اسپویلر هوا نیز از دیگر امکانات اتومبیل بوده و ظرفیت خودرویی 8 نفره بوده که در واقع یکی از اتومبیل های بزرگ محسوب می شود.  همه امکانات لازم برای راحتی سرنشینان فراهم آمده و این یکی از امتیازات این اتومبیل محسوب می شود.

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

آشنایی با حجم موتور در موتور سیکلت

بهترین ماشین های آفرود ایران را بشناسیم

راهنمای خرید اتومبیل های آفرود

خرید پیکاپ دو کابین آسنا با قیمت مناسب از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک جهت پروژه های عمرانی

بهترین ماشین های آفرود خارجی 2021

 

یخچال، رادار کروز کنترل، آینه الکتروکرومیک و برقی، کیلیس ورود بدون سوئیچ، سقف سانروف و سیستم کمک گردش راننده، گیربکس شش سرعته خودکار، استارت بی کلید، دو عدد چراغ زاپاس، صندلی های چرمی با قابلیت سردکن و گرمکن، و مجهز به حافظه، 4 عدد دوربین برای شناسایی مسیر، سنسور باران، صفحات نمایشی جداگانه برای سرنشینان عقب، سیستم تهویه مطبوع خودکار جداگانه برای سرنشینان عقب، صفحه نمایش روی سقف، قابلیت باز و بسته شدن در عقب، قابلیت روشنایی و خاموشی اتوماتیک چراغ ها از مهم ترین امکانات رفاهی خودرو به شمار می رود.

قیمت تویوتا لندکروزر

شروع قیمت خودرو در سال جدید 1400 شمسی، از 1 میلیارد و هفتصد میلیون تا 13 میلیون مشخص شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.