لازارت LM 410، موتورسیکلتی چهارچرخ با پیشرانه یاماها

مقدمه

موتورسیکلت لازارت LM 410، چهارچرخ با پیشرانه یاماها است که نسبت به بقیه موتورسیکلت ها برتر است. چهارچرخ آن نسبت به خیلی از خودروها نیز عریض تر است و ثبات بیشتری دارد. شاید همان موتورسیکلت باشد که در فیلم های سریالی بتمن دیده باشید.

"موتورسیکلت

تولید سفارشی لازارت LM 410

لازارت LM 410 فقط به تعداد محدود تولید شده و فقط 10 دستگاه از آن در کل جهان به فروش  رسیده است و قیمت آن 100000 یورو (107000 دلار) است. اگر فکر می کنید که خیلی گران است، موتورسیکلت کاوازاکی نینجا H2R از این موتورسیکلت گران تر است. تعداد کمی از موتورسیکلت لازارت LM 410، موتورسیکلتی چهارچرخ با پیشرانه یاماها در فرانسه وجود دارد و می توان از آن در جاده هم استفاده کرد. رنگ آمیزی سفارشی این موتورسیکلت را جذاب تر نشان می دهد.

"موتورسیکلت

تفاوت موتورسیکلت لازارت LM 410 با پهپاد

موتورسیکلت لازارت LM 410 می تواند به راحتی به جلو و عقب حرکت کند. شرکت مازراتی گروه خودروسازی فولکس واگن در ساخت این موتور مشارکت کرده است. شتاب گیری این موتورسیکلت عالی است و از آن جایی که سیستم ABS دارد بلافاصله با ترمز موتور سوار متوقف می شود. موتور V8 با قدرت 470 اسب بخار در این موتورسیکلت استفاده شده است. موتوری 4 سیلندر 998 سی سی، این غول زیبا را به پیش میراند. این موتورسیکلت نسبت به مدل L87، 900 پوند سنگین تر بوده و نسبت به مدل L496  نیز سبک تر است. سنگینی این موتورسیکلت موجب شده تا مانند پهپاد پرواز نکند. این موتورسیکلت نسبت به موتورسیکلت L847 عادی به نظر می رسد. از آن جایی که سبک است می توان آن را به راحتی کنترل کرد و نسبت به سایر موتورسیکلت های هم رده خود عریض تر است.

طرح آن مانند موتورسیکلت های علمی و تخیلی است و عادی به نظر می رسد. اکسل های محوری لازارت LM 410 410 موجب شده که موتورسوار بتواند آن را هنگام چرخش، کنترل کند. این موتورسیکلت هنگام توقف نیز زیبا و قدرتمند به نظر می رسد و 9 دستگاه سفارشی این موتورسیکلت زیبا و قدرتمند را می توانید در ایالات متحده آمریکا پیدا کنید.

"موتورسیکلت

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

معرفی موتورهای ریس و مسابقات ریس

خرید آنلاین موتور چینی

خرید موتور سیکلت سوکو

خرید اینترنتی موتور بنزینی کوچک

آشنایی با موتور سیکلت تریلر

 

موتورسیکلت لازارت LM 410، منحصر به فرد

طرح چهار چرخ و پیشرانه یاماها موجب شده که این موتورسیکلت منحصر به فرد به نظر برسد. این موتورسیکلت آنقدر شگفت انگیز و قدرتمند است که لازم است که بدنه یا موتور آن تغییراتی را ایجاد کنید. موتورسوار می تواند با هر زاویه دلخواهی بپیچد و موتورسیکلت نیز همچنان با ثبات به مسیر خود ادامه دهد.

تنها تفاوت موتورسیکلت L410 و L487 در موتور V8 خلاصه می شود. موتور چهار سیلندری 998 سی سی موجب شده که نسبت به موتورسیکلت YZF-R1 سبک تر باشد. قدرت 200 اسب بخار و 105 نیوتن گشتاور، اعداد و ارقام مشخصات فنی این موتورسیکلت است که از شرکت سازنده فرانسوی منتشر شده و سایر مشخصات آن همچنان محرمانه باقی مانده است.

طراحی متفاوت موتورسیکلت لازارت LM 410

طراحی جلوی این موتورسیکلت منحصر به فرد بوده و به همین دلیل نسبت به سایر موتورسیکلت ها، متفاوت به نظر می رسد. صندلی به سمت عقب کشیده شده و نوع طراحی موجب می شود که موتورسیکلت در تونل باد مقاومت بسیار زیادی داشته باشد. موتورسوارانی که با آن موتورسواری کرده اند، در مورد نحوه موتور سواری مواردی را نکرده اند.

نتیجه گیری

موتورسیکلت لازارت LM 410 با چهارچرخ و پیشرانه یاماها توسط شرکت فرانسوی تنها در 10 دستگاه طراحی و تولید شده که یک دستگاه در فرانسه و 9 عدد دیگر در ایالات متحده آمریکا جولان می دهند. نسبت به مدل های قبلی خود سبک تر است و اگر بیش از این سبک بود در این صورت می توانست مانند پهپاد پرواز کند. چرخش به راست یا چپ راحت بوده و ثبات موتورسیکلت حفظ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.