لوکس ترین شاسی بلند چینی ایران

لوکس ترین شاسی بلند چینی ایران

لوکس ترین شاسی بلند چینی ایران را می توان دانگ فنگ T5 دانست که اکثر ایرانیان این چنین خودرویی را دوست دارند. گران ترین شاسی بلند چینی، دانگ فنگ T5 که با الهام از خودروهای ژاپنی طراحی و ساخته شده است.

دانگ فنگ T5 خودرویی کراس اوور است و این شاسی بلند چینی براساس استانداردهای آلایندگی ساخته شده و مدل بروز شده ای و به همین بهانه، شرکت اولین محصول فیس لیفت خود را عرضه کرد. خیلی از کارشناسان خودرو بر این باور هستند که لوکس ترین شاسی بلند چینی ایران به تقلید از رنو کولیوس ساخته شده است.

دانگ فنگ 2018، ماشین شاسی بلند چینی ایران

دانگ فنگ 2018، ماشین شاسی بلند چینی ایران

شاسی بلند چینی 5 نفره

این خودرو به تقلید از شرکت بین المللی دایملر، این شاسی بلند چینی را 5 نفره و مدل لوکس آن را 7 نفره به بازار عرضه خواهد کرد. شاسی بلند چینی جمع و جوری است و مدل لوکس آن 30 سانتی متر بلندتر شده و به 47 متر رسیده است. با این اوصاف در گروه خودروهای متوسط جای دارد.

شاسی بلند چینی، دانگ فنگ T5 با موتور تنفس طبیعی، 1.5 لیتری توربو شارژ و 1.8 لیتری عرضه شده است. موتور 1.8 لیتری برای خودرو دانگ فنگ  T5L نصب شده است. هر دو موتور با گیربکس دستی کار می کنند. پس باید شرکت خودرویی با موتور 1.5 لیتری را عرضه خواهد کرد.

 

 

مشخصات فنی دانگ فنگ T5L

  • موتور 5 لیتری توربو شارژ
  • سرعت 160 کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت 8 لیتر
  • گیربکس اتوماتیک 6 سرعته
  • قدرت 153 اسب بخار
  • گشتاور 230 نیوتن متر

مشخصات ظاهری و امکانات ایمنی و رفاهی خودرو

این خودروی چینی در ایران رقبای سرسخت از کشور خود دارد. چراغ های جلو و شبکه جلوی پنجره به تقلید از خودروهای فولکس واگن طراحی شده است. سپر خودرو به طراحی خارجی بدنه جذابیت خاصی بخشیده است.

همین جذابیت برای نمای عقب خودرو نیز ادامه پیدا می کند و در کل زیبایی خودرو از هر جهت حفظ شده است. می توان ادعا کرد که این شرکت خودروسازی، عقب خودرو را ابتکاری طراحی کرده و اصلا تقلید و کپی برداری نکرده است.

روشنایی و خاموشی اتوماتیک چراغ ها در دانگ فنگ 2018

روشنایی و خاموشی اتوماتیک چراغ ها در دانگ فنگ 2018

اندازه خودرو به طول 4685 ، عرض 1865، ارتفاع 1645 میلی متر طراحی شده است. فاصله بین محورها نیز 2790 بوده و این اندازه مشخص می کند که خودروی چندان بزرگی نیست.

سیستم صوتی بایدو در این محصول به کار گرفته شده و مشخص است که این شرکت چینی از هر جهت در این خودرو سرمایه گذاری های لازم را انجام داده است.

از امکانات ایمنی و رفاهی خودرو می توان به دوربین 360 درجه، کروز کنترل، سنسور نمایش باد لاستیک ها، دستیار حرکت در شیب ها، روشنایی و خاموشی اتوماتیک چراغ ها، ترمز اضطراری، پایداری الکترونیکی، ورود بی کلید، شیفتر های پشت فرمان، دکمه های کنترل صوتی را نام برد که همگی این امکانات از ماشین های آمریکایی و اروپایی گرفته تا ژاپنی و کره ای دیده می شود.

این خودرو علی رغم این که اندازه بزرگی دارد ولی مصرف سوخت آن بسیار پایین است و مصرف آن در داخل شهر 10.4 لیتر و در بزرگراه 5.4 لیتر و در حالت ترکیبی به 7.5 لیتر با موتور 150 اسب بخار بوده و این آمار و ارقام در موتوری با 180 اسب بخار به 9.6 لیتر در شهر و 5 لیتر در بزرگراه و در حالت ترکیبی 7.3 لیتر می رسد. ظرفیت باک خودرو، در همه مدل ها، 58 لیتر است.

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

خرید آنلاین موتور چینی

بهترین ماشین های آفرود خارجی 2021

موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701

خرید پیکاپ دو کابین آسنا با قیمت مناسب از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک جهت پروژه های عمرانی

قیمت فروش بهترین ماشین آفرود ایران

 

تمایل ایرانیان به خرید این شاسی بلند چینی موجب شده که این شرکت چینی در مدل های بعدی خود، از فناوری های جدید استفاده کرده و مدل های فیس لیفت را زیباتر و جذاب تر طراحی و تولید کند.

بدنه خودرو از هر جهت زیبا و جذاب طراحی شده و طراحی خاص چراغ ها و شیشه های جلو، خودرو از هر جهت خاص و جذاب تر کرده است.

طراحی داخل کابین خودروی شاسی بلند چینی

داخل خودرو نیز از هر جهت خاص و منحصر  به فرد طراحی شده و امکانات رفاهی و ایمنی خودرو موجب شده که خانواده های ایرانی نیز بتوانند مانند چینی از این خودرو استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.