موتور سیکلت برقی کویر

مدل های موتور سیکلت برقی کویر

موتور سیکلت برقی کویر

موتور سیکلت برقی کویر، در کنار سایر محصولات این شرکت ایرانی،  توانسته طرفداری های بسیار زیادی پیدا کند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شاهد این هستیم که محصولات مختلف از جنبه های متفاوت،  پیشرفت می کنند. موتور سیکلت،  یک وسیله نقلیه کارآمد و پرطرفدار است. این وسیله نقلیه دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد. به نحوی که خیلی از افراد در بخش های گوناگون دنیا، از موتور سیکلت های مختلف، به عنوان وسیله نقلیه خود استفاده می کنند. اما این موتور سیکلت ها با وجود تمامی مزیت های خود، عیب هایی نیز دارند. شاید بتوان گفت یکی از بزرگ ترین عیب های این وسیله نقلیه این بود که سبب آلودگی هوا می شد. آلوده شدن شهر های بزرگ، صنعتی و پرجمعیت زندگی را برای مردمی که ساکن این شهر ها هستند؛ سخت کرده است. به همین دلیل اقدامات مختلفی  برای کاهش آلودگی صورت گرفته است.

کاهش آلایندگی موتور سیکلت ها، یکی از این اقدامات می باشد. در همین راستا موتور سیکلت هایی تولید شدند که از انرژی الکتریسیته به جای سوخت بنزینی استفاده می کردند. این نوع از موتور ها، هیچ آلودگی برای هوا نداشته و سازگار با محیط زیست می باشند. استفاده از موتور سیکلت های برقی،  به عنوان وسیله نقلیه درون شهری بسیار رایج شده است. زیرا این موتور ها نیازی به سوخت بنزین نداشته و سبب آلودگی هوا نمی شوند. البته باید توجه داشت موتور سیکلت های برقی برای استفاده های درون شهری مناسب هستند.

شرکت کویر  موتور، که اقدام به تولید و واردات موتور سیکلت های گوناگون نموده است؛ موتور سیکلت های برقی را نیز در مدل های مختلف  تولید کرده است. تنوع محصولات کویر موتور سبب شده تا افراد مختلف بتوانند موتورسیکلت های برقی مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنند. در ادامه درباره مدل های مختلف موتور سیکلت برقی کویر  توضیح می دهیم.

 

"<yoastmark

 

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

آشنایی با موتور سیکلت کویر

کارخانه کویر

خرید موتور سیکلت های برقی یا الکتریکی

آشنایی با راهنمای خرید موتور برقی

 

 

مدل های موتور سیکلت های برقی کویر

یکی از پرطرفدار ترین مدل های موتور سیکلت برقی کویر، موتورسیکلت ES2 1500 می باشد. این موتور سیکلت برقی از سال 1395 وارد بازار های ایران شد. در همان ابتدای ورود این مدل از موتور های برقی، افراد زیادی،  اقدام به خرید این موتور ایرانی نمودند. این مدل، نسبت به موتور سیکلت های برقی خارجی و وارداتی  از قیمت مناسب تری برخوردار است. باید گفت این مدل استارت برقی، ترمز عقب کاسه ای و رینگ اسپرت دارد. همچنین از طراحی ظاهری بسیار زیبایی برخوردار است. موتور الکتریکی 1500 وات سبب شده تا این مدل از موتورسیکلت های برقی کویر با نام ES2 1500 شناخته شود.

باتری هایی که در این مدل از موتور های کویر به کار رفته اند؛ 60 ولتی و 20 آمپری می باشند. باتری با شارژ کامل می تواند نیروی حرکت، برای مسافتی حدود 50 کیلومتر را فراهم کند. بعد از مدل ES2 شرکت کویر، موتور های دیگری نیز طراحی کرده که اغلب آن ها دارای موتور الکتریکی 1500 واتی بودند؛ اما بعضی از این محصولات نیز با موتور الکتریکی 2000 واتی تولید شدند. مانند مدل ES5 2000  که تحمل وزن بیشتری از موتور های ES2  دارد.

خرید موتور سیکلت برقی کویر

شما برای خرید موتور سیکلت برقی کویر، ابتدا باید نیاز های خود را مورد توجه قرار بدهید. سپس با بررسی محصولات مختلف،  اقدام به خرید موتور برقی مورد نظر خود بکنید. شما می توانید به جای شیوه های قدیمی خرید، که زمان و هزینه زیادی می برد؛ اقدام به خرید مجازی موتور سیکلت‌های برقی کویر بکنید. قیمت موتورسیکلت های برقی کویر در فروشگاه های حقیقی،  معمولا اندکی بیشتر از قیمت این محصولات  در فروشگاه های مجازی می باشد. سایت شادران امکان خرید مجازی موتور سیکلت های برقی کویر را، برای شما فراهم کرده است.

"مدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.