موتورسیکلت دوکاتی پایه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو، سواری از خیابان تا کوهستان

موتورسیکلت دوکاتی پایه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو، سواری از خیابان تا کوهستان

مقدمه

موتورسیکلت دوکاتی پایه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو یکی از خوش استایل ترین موتور سیکلت هایی است که می توانید آن را تجربه کنید.

"<yoastmark

 

مشخصات فنی موتورسیکلت دوکاتی پایه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو

استیل منحصر به فرد موتور سیکلت دوکاتی پایه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو

بدنه فولادی لوله ای شکل به همراه با بدنه آلومینیومی عقب به رنگ سیاه، باعث شده تا جلوه منحصر به فردی داشته باشد. بخش عقبی موتورسیکلت طرح منحصر به فردی دارد و اگزوز دوتایی، ظاهری قدرتمند در این موتور سیکلت ایجاد کرده است. صفحه نگهدارنده نیز آن را کامل و بی نقص نشان می دهد.

"<yoastmark

فناوری های موتورسیکلت دوکاتی پایه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو

پنل تمام الکترونیکی، قدرت اینرسی، موجب شده که ایمنی این موتورسیکلت از هر جهت حفظ شود، در این موتور سیکلت می توان سه حالت موتورسواری را انتخاب کرد. امکان کنترل حرکت یکی از تجهیزاتی است که در آن به کار گرفته شده است.

انجین موتور سیکلت دوکاتی پایه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو

انجین آن با هوا و روغن خنک می شود، 1079 سانتی متر مکعب ظرفیت آن بوده و دو دریچه ای، و توین بوده و سوخت آن Euro 5 است. قطر سیلندر 98 میلی متر و قطر لوله سیلندر، 71.5 میلی متر است. شتاب گیری آن به نرمی صورت می گیرد و موتورسیکلت را می توان به راحتی کنترل کرد. موتورسیکلت سبک وزن بوده و کلاچ آلومینیومی تراشکاری شده و صفحه رویی آن از مواد مختلفی ساخته شده است. تسمه تایم از آلومینیوم ساخته شده و این باعث زیبایی انجین خواهد شد.

"<yoastmark

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

موتورسیکلت ویکتوری اکتان، هیولایی قدرتمند

معرفی موتور سیکلت پرنده AERO_X

معرفی موتورسیکلت های تریل خاص

معرفی سریع و خشن ترین موتورسیکلت جهان

معرفی موتور سیکلت ویو ژاپن

موتور سواری راحت با موتورسیکلت دوکاتی پایه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو

بدنه تمام فولادی ترلیس جلوه خاصی به آن داده است، انجین به طور کامل تا عقب بدنه در زیر بدنه قرار گرفته است. انجین و بدنه چنان با هم تلفیق شده اند که موتور سیکلت به سرعت در ترافیک های خیابانی بهترین واکنش را داشته باشد و در عین حال بتواند از کوهستان نیز بالا برود. موتور سوار می تواند موانع شهری را به راحتی عبور کرده و دوباره به مسیر اصلی حرکت خود برگردد. فاصله 1514 میلی متر بین محور عقب و جلو باعث ثبات حرکت موتورسوار می شود.

سیستم BREMO ترمزگیری موتورسیکلت دوکاتی پایه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو

در موتور سیکلت دوکاتی پایه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو دو سیستم ترمزگیری  BREMO  و ABS به کار گرفته شده، بدین ترتیب موتورسوار در هر شرایط موتورسواری ایمن خواهد بود. صفحه ترمز 320 میلی متری جلو با دو صفحه ترمز 4.32 BREMO M کولیس چهار پیستونی تطبیق داده شده و یک مجموعه مدوری شکلی را ایجاد کرده است. صفحه دیسک عقبی 245 میلی متری با کولیس تک پیستونی 34 میلی متری باعث ترمزگیری موثرتر موتورسیکلت می شود. سیستم ABS را فقط می توان جداگانه استفاده کرد و در صورت استفاده از سیستم BREMO امکان تغییر وضعیت به ABS ممکن نیست.

سبک نورپردازی ابتکاری موتورسیکلت دوکاتی پایه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو

چراغ های این موتورسیکلت قدرتمند LED بوده و روشنایی بسیار زیادی دارد. سیستم روشنایی براساس اصل ذخیره انرژی و استفاده حداکثر از روشنایی روز تنظیم شده است.  طرح چراغ جلو کلاسیک بوده و طرح آن به دهه 1970 بر می گردد. چراغ جلو در داخل بدنه جاسازی شده است. چراغ عقبی نیز از نوع LED بوده و رانندگان عقبی نیز می توانند حرکت موتور سوار را در شب به راحتی تشخیص دهند.

نتیجه گیری

موتور سیکلت دوکاتی پایه اسکرمبلر ۱۱۰۰ دارک پرو، زیبا و منحصر به فرد است و طراحی بدنه آن موجب شده که زیبا به نظر برسد. انجین موتور با هوا و روغن خنک می شود. استفاده از آلومینیوم در انجین موجب شتاب گیری سریع آن شده و هدایت این موتورسیکلت راحت بوده و فاصله 1514 میلی متر بین محور عقب و جلو، ثبات حرکتی موتورسیکلت را تضمین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.