موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701

موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701

مقدمه

موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701، یکی از بهترین موتورسیکلت های مسابقه ای است. همیشه موتورسیکلت هایی بوده اند که در یک مورد نسبت به بقیه برتری هایی داشته اند. موتورسیکلت هایی کاواساکی KLR650، سوزوکی DR650 ، سوزوکی DR-Z400 ، بی ام دبلیو 1200GSA نمونه هایی از این موتورسیکلت ها بودند. ولی موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701، نسبت به بقیه متفاوت است. در این میان موتورسیکلت یاماها و KTM و هسکوارنا با مدل جدید موتور 700 سی سی و موتورسیکلت ADV به شدت با سایرین رقابت می کنند.

موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701، غزال وحشی بیابان

موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701 مناسب سفر برون شهری

موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701 به قدری سبک است که شما می توانید آن را به راحتی کنترل کنید. موتورسیکلت KTM 690 Enduro R به لحاظ مشخصات با این موتورسیکلت برابری می کند. اما تاکنون نتوانسته نسبت به آن برتری هایی کسب کند.

برترهای موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701

موتور انژکتوری، سیستم تعلیق و شاسی بلند از مهم ترین مشخصه های این موتورسیکلت رویایی جوان پسند است.

پیروزی مسابقه با موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

در خط تولید موتورسیکلت دوکاتی چه می‏‌گذرد؟

معرفی ۱۰ موتورسیکلت نظامی برتر تاریخ

لحظاتی در کنار قویترین موتورسیکلت کاب در دنیا

بررسی موتورسیکلت دوکاتی 959 پانیگال در کانادا

آشنایی با کاوازاکی تریل KlX450R

 

بررسی دقیق موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701

موتور 74 اسب بخار ، این اسب وحشی را به پیش می راند که میل بادامک تک سر به آن متصل شده است. کمک فنر این زیبای چموش، الکتریکی است که باعث موتور سواری راحت آن می شود. دریچه گاز مشخصه دیگر آن است.

موتور سواری با موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701 در جاده به قدری راحت است و شما می توانید حتی تنظیم سومی که همان تنظیمات دلخواه و سفارشی خود شما باشد را روی این موتور سیکلت اعمال کنید. ترمز این غزال بیابان، از نوع ABS است و تنظیم سفارشی با دانگلی انجام می شود که می توانید قابلیت ABS را برای چرخ عقبی غیر فعال کرده و چرخ جلویی را با فعال بودن آن به پیش برانید و در ضمن از واژگونی موتور حین حرکت جلوگیری می کند.

موتورسیکلت به کلاچ خزنده مجهز شده که از دشواری تعویض دنده از بالا به پایین کاسته و آن را ساده می کند. این عملکرد باعث کلاچ گیری آسان تر شده و در ضمن متناسب با دور موتور، سرعت تنظیم می شود. موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701 ، خشن بوده و برای سفرهای جاده ای و برون شهری مناسب است. می توانید بدون هیچ مشکلی، دنده را رو به بالا و پایین تعویض کنید و تنظیم دریچه گاز نیز با کامپیوتر انجام می شود.

سیستم تعلیق XPlor جلو و عقب مدل WP باعث راحتی حرکت موتور می شود. با موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701 می توانید به هر نقطه ای که تمایل داشته باشید سفر کنید. دو شاخ جلو 43 میلی متری در سیستم تعلیق کار گذاشته و کمک فنر نیز را می توان متناسب با تنظیمات دلخواه سفارشی کرد.

بدنه محکم و مقاوم موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701

بدنه موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701

بدنه موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701 از کروم – مولیبدن ساخته شده که محکم بوده و به لحاظ طولی هم منعطف طراحی شده که موتور سوار میتواند آن را به خوبی حس کند. مخزن سوخت 3.4 گالنی باعث اضافه وزن موتور نخواهد شد و می توان از پیچ های جاده با باک بنزین پر عبور کرد. بدنه موتور به روش گرمانرم با پلی آمید مقاوم طراحی و تولید شده است.

سفر در جاده با موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701

صدای کم اگزوز موتور، را هنگام سفر در جاده نخواهید شنید که در سفرهای بلند بزرگ ترین مزیت محسوب میشود.

نتیجه گیری

موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701 را می توان رقیب سرسخت موتورسیکلت های کاواساکی KLR650، سوزوکی DR650 ، سوزوکی DR-Z400 ، بی ام دبلیو GSA 1200 دانست. کنترل راحت و مشخصات فنی منحصر به فرد آن موجب محبوبیت آن بین موتورسواران شده است. بدنه کرومی – مولیبدن ساخته شده از پلی آمید، بر ویژگی های منحصر به فرد این موتور می افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.