موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی و لذت سفر لاکچری

موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی و لذت سفر لاکچری

مقدمه

موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی یکی از زیباترین موتورسیکلت هایی است که هر موتور سواری دوست دارد با آن مسیر سفر خود را بپیماید. بدنه سبک به همراه با چرخ های تاماهاوک، جذابیت آن را چندین برابر کرده است.

موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی، زیبا و قدرتمند

موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی، زیبا و قدرتمند

مشخصات فنی موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی

موتور Milwaukee-Eight® 117 Twin cooled و صفحه کنترلی Kanuna  کمک می کند تا موتورسوار بتواند آن را راحت تر کنترل کند. قیمت آن 200 دلار برآورد شده است.

موتورسیکلت محصول سال 2021 بوده و سیستم ترمز آن ABS بوده و ترمز جلویی 32 میلی متری و 4 پیستون و ثابت بوده و پیستون ترمز عقبی شناور و 36 میلی متر است. ترمزها به نحوی طراحی شده اند که می توان با یکی از آن ها موتورسیکلت را متوقف کرد. رینگ های جلو و عقب 7 میله ای و از قالب آلومینیوم ساخته شده و به رنگ سیاه هستند. تایر جلویی، MT90B16 72H و چرخ عقبی، از برند گودیر و شعاع آن 65 است.

لذت سفر با موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی

لذت سفر با موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی

ابعاد و سیستم سوخت رسانی موتور سیکلت هارلی

طول موتورسیکلت 105.1 اینچ و وزن آن 1204 پوند بوده که در زمان موتورسواری به 1243 پوند افزایش می یابد. ارتفاع موتورسیکت، 4.9 اینچ و فاصله چرخ جلویی تا عقبی، 65.7 اینچ و ارتفاع صندلی بدون تغییر، 27.1 اینچ است. قدرت موتور به صورت مداوم 34 و با نسبت 46 به گیربکس منتقل می شود.

کنترل پنل سرعت سنج، نمایشگر سوخت، کیلومتر شمار و نشانگر تعویض دنده، الکترونیکی است. چراغ های جلو، عقب، چراغ های گلگیر و چراغ های چشمک زن، چراغ باطری،روغن، موتور، کروز کنترل، سیستم امنیتی، چراغ سوخت، عقب، ترمز و چراغ مه شکن به موتور سوار کمک می کند تا سفری راحتی را تجربه کند.

موتور این زیبای قدرتمند، 1833 سی سی ظرفیت دارد و گشتاور موتور، 121 فوت بر متر مکعب، دور موتور، 3250 است. موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی، 6 سرعته بوده و سیستم سوخت رسانی از دو نوع انژکتوری و الکترونیکی است. اگزوز با سیستم 2-1-2 دوبل بوده و سیستم صدا خفه کن مخروطی مجهز بر جذابیت آن می افزاید. موتور نسخه نهایی با تسمه تایم طراحی و تولید شده است.

ظرفیت باک بنزین 6 گالن بنزینی بوده و در آن از سیستم فیلترینگ استفاده شده است. ظرفیت بار این موتورسیکلت زیبا، 6.8 فوت مکعب است.

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

موتورسیکلت گران‌قیمت کان، مشارکت برندها در خلق هیولای شگفت انگیز

لازارت LM 410، موتورسیکلتی چهارچرخ با پیشرانه یاماها

موتورسیکلت مون لایت چاپر، درگستر پرقدرت

موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R با چهره جدید و تکنولوژی‌های مدرن

 

فناوری های موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی

با فناوری TFT این موتور سیکلت رنگ آمیزی شده و 4 بلندگو در این موتورسیکلت استفاده شده که هر کدام 15 وات انرژی الکتریسیته مصرف می کند.

موتورسوار می تواند با هدست با میزان برق 16-64 اهم می تواند از سیستم سرگرمی استفاده کند. سیستم رادیو در دو طول موج AM/FM تنظیم شده و با اتصال فلش دیسک ها USB می توان با گوش کردن به آهنگ های مورد علاقه از سختی مسیر کم کرد. آهنگ هایی با فرمت MP3 قابل پخش است. این چنین سیستمی را می توان با فناوری بلوتوث به گوشی موبایل با سیستم iOS متصل کرد. در هر لحظه می توان دما محیط را که به صورت دیجیتالی نمایش داده می شود را مشاهده کرد.

این موتورسیکلت زیبا و مجلل در رنگ های مختلفی طراحی شده که می توان به تناژهای مختلف رنگ سیاه، نقره ای اشاره کرد.

موتور دو سوختی بنزینی و الکتریکی موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی

موتور دو سوختی بنزینی و الکتریکی موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی

ثبات بیشتر

قابلیت سه چرخه موجب پایداری موتورسیکلت در مسیر می شود. قابلیت دو چرخه بودن سایر موتورسیکلت ها موجب عدم کنترل آن در مواقع بحرانی شده است.

زبان های پشتیبانی کیت تشخیص صدا موتورسیکلت هارلی

  • انگلیسی (آمریکایی/ بریتانیایی)
  • آلمانی
  • اسپانیایی
  • فرانسوی
  • ایتالیایی
  • پرتقالی
  • روسی
  • چک
  • لهستانی
  • هلندی
  • ترکی استانبولی
  • ژاپنی
  • چینی
  • تایلندی
  • عربی
  • اندونزیایی
تشخیص چند زبانه کیت تشخیص صدای موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی

تشخیص چند زبانه کیت تشخیص صدای موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی

نتیجه گیری

موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی یکی از محصولات لاکچری شرکت هارلی دیویدسون آمریکایی است. موتور قدرتمندی دو سیستم انژکتوری و الکتریکی در آن به کار گرفته شده و سیستم صوتی و تصویری آن به قدری پیشرفته و مجهز است که موتور سوار می تواند در طول مسیر از رادیو و سیستم پخش آهنگ ها با فرمت MP3 لذت ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.