موتورسیکلت های سفارشی 2020

موتورسیکلت های سفارشی 2020

مقدمه

موتورسیکلت های سفارشی یکی از جدیدترین ابتکاراتی است که اکثر سازندگان موتور سیکلت از آن جایی که با کمبود قطعات مواجه شده اند بنابراین ترجیح می دهند که موتور سیکلت هایی با ویژگی های منحصر به فردی را طراحی کنند که نسبت به بقیه متمایز است.

برترین موتورسیکلت های سفارشی 2020

موتور سیکلت هوندا CB 75

موتور سیکلت هوندا CB 75، یکی از موتورسیکلت های سفارشی سبک وزن

موتور سیکلت هوندا CB 75، یکی از موتورسیکلت های سفارشی سبک وزن

این موتور سیکلت اگرچه سنتی بوده ولی نسبت به بسیاری از خودروهای مدرن سریع است. شرکت هوندا اولین موتور سیکلت سفارشی را با عنوان EXIF طراحی کرد. رایج ترین موتور سیکلت این شرکت که از آن زمان تا سال 2020 چندان تغییری نکرده است.

شرکت های پرتغالی طراح موتور سیکلت Luis Gonçalves و Tiago Gonçalves در مدل پایه CB 75 1996، تغییراتی ایجاد کرده و بر تزئینات آن افزوده شده است.

پایه توقف موتور سیکلت GSX-R جلوی آن را هر چه بیشتر سفارشی کرده و کمک های فنرهای Öhlins آن را مقاوم کرده است. رینگ های Kineo 17 اینچی جلو و عقب، زیبایی این موتورسیکلت را چند برابر کرده و از وزن آن کاسته است.

موتور سیکلت فروش قهوه Ural

موتور سیکلت فروش قهوه Ural، موتورسیکلت های سفارشی مخصوص فروش قهوه

موتور سیکلت فروش قهوه Ural، موتورسیکلت های سفارشی مخصوص فروش قهوه

با این موتور سیکلت می توان قهوه اسپرسو تهیه و آن را به صورت سیار عرضه کرد. در این موتور سیکلت، لوله کشی های لازم صورت گرفته تا شیر و قهوه با ترکیب های مناسبی درهم آمیخته و به مردم عرضه شود. دو مخزن آب به شما کمک می کند تا بتوانید به مدت زمان بیشتری، قهوه اسپرسو را به مردم عرضه کنید. موتورسیکلت های سفارشی، کارخانه ای نبوده و متناسب با ابتکارهای افراد ساخته شده اند.

موتور سیکلت هوندا NX650

موتور سیکلت هوندا NX650، موتورسیکلت های سفارشی جوان پسند و اسپرت

موتور سیکلت هوندا NX650، موتورسیکلت های سفارشی جوان پسند و اسپرت

از این موتور سیکلت ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار زیاد به نمایش گذاشته می شود. پاول باروچارت و فیلیپ رابل این چنین موتور سیکلتی را طراحی کردند. موتور سیکلتی که برای سفر در خارج از شهر مناسب است.

بدنه این موتور سیکلت از نایلون چاپ سه بعدی شده و باک بنزین به صورت سفارشی به موتور سیکلت متصل شده است. بدنه دیگر موتور سیکلت به اقتباس از موتور سیکلت Husqvarna TC85 در زیر گلگیر ایجاد شده است. این موتور سیکلت با فناوری پیشرفته ساخته نشده بلکه همگی به صورت سفارشی ساخته شده اند. اگزوز ضد زنگ و 64 سی سی ساخته شده است. قابلیت های این موتور سیکلت افسانه ای بر همگان آشکار شده است. قدرت و سرعت موتورسیکلت های سفارشی، نسبت به بقیه بیشتر است.

موتور سیکلت BMW K75

موتور سیکلت BMW K75، موتورسیکلت های سفارشی دوست داشتنی

موتور سیکلت BMW K75، موتورسیکلت های سفارشی دوست داشتنی

موتور سیکلت BMW K75 از موتور سیکلت هوندا CX500 پیشی گرفته است. مخزن بنزین ، رادیاتور و چرخ ها دست نخورده اند. بدنه عقبی با فلز آلومینیومی طراحی شده و صندلی چرمی آنتلوپ این موتور سیکلت را رویایی کرده است. پایه توقف IHLINS در جلو موتور سیکلت قرار گرفته و ضربه گیر به دهه 1980 بر می گردد. رنگ های متضاد بدنه باعث جذابیت هر چه بیشتر موتور سیکلت شده است.

موتور سیکلت هوندا CBX100

موتور سیکلت هوندا CBX100، سریع و چابک

موتور سیکلت هوندا CBX100، سریع و چابک

در واقع یک مهندس هلندی این موتور سیکلت را طراحی کرده است. کاملا تغییر کرده و موتور سیکلت منحصر به فرد شده است. با نرم افزارهای Solid works و Tony Foale سیستم تعلیق جدیدی را برای موتور سیکلت طراحی کرد. رینگ های 18 اینچی این موتور سیکلت را زیباتر کرده اند و با مخزن بنزین هماهنگ ساخته شده اند. هندلینگ این موتور سیکلت عالی است و به همین دلیل بسیاری از موتور سواران این چنین موتور سیکلت عالی را دوست دارند.

موتور سیکلت Multistrada

موتور سیکلت Multistrada، برای سفر تک نفره

موتور سیکلت Multistrada، برای سفر تک نفره

اولین موتور سیکلتی است که در مورد آن بحث های زیادی شده است. موتور به بهترین شکل ممکن طراحی شده و برای مسافرت گزینه بسیار عالی بوده ولی سبک طراحی آن تغییری نکرده است. موتورسیکلت های سفارشی با طرح های خاصی عرضه می شوند.

نتیجه گیری

موتورسیکلت های سفارشی به دست افراد مختلف در سراسر دنیا طراحی و ساخته شده اند. هر شخصی بنا به سلیقه خود در موتور سیکلت تغییراتی ایجاد کرده تا ضمن حفظ زیبایی موتور سیکلت، قدرت و سرعت آن افزایش یابد. اکثر افراد در موتور سیکلت هوندا برای استفاده های خاص و بهتر، تغییراتی داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.