موتورسیکلت گران‌قیمت کان، مشارکت برندها در خلق هیولای شگفت انگیز

موتورسیکلت گران‌قیمت کان، مشارکت برندها در خلق هیولای شگفت انگیز

مقدمه

موتورسیکلت گران‌قیمت کان، موتورسیکلتی گران قیمت انگلیسی است که توسط استودیوی Kahn Design رونمایی شد. این موتورسیکلت گران‌قیمت در لندن رونمایی شد.

موتورسیکلت گران‌قیمت کان، هیولای شگفت انگیز

موتورسیکلت گران‌قیمت کان، هیولای شگفت انگیز

 

 

موتورسیکلت گران‌قیمت کان جذاب و چشمگیر

صندلی مسابقه ای، پدال سوراخدار، صفحه نمایش دیجیتالی، نشانگرهای سفارشی، اگزوز تیز، دسته فرمان زیبا و جذاب، چراغ های LED، پایه نگهدارنده جلو، همگی از ویژگی های این موتورسیکلت گران‌قیمت کان به شمار می رود.

البته استودیو طراحی Kahn مشخصات فنی آن را همچنان محرمانه نگه داشته و فقط در اختیار خریداران واقعی قرار خواهد گرفت. مشخص است که این استودیوی طراحی و قطعه ساز دانمارکی ماه ها برای ساخت این هیولای شگفت انگیز تا نیمه های شب بیدار مانده اند و طرح های خود را با آزمون و خطا به پیش برده اند.

شتاب غیر قابل تصور موتورسیکلت گران‌قیمت کان

این موتورسیکلت زیبا و جذاب می تواند در مدت 4 ثانیه به شتاب 60 مایل بر ساعت برسد. حداکثر سرعت آن بیش از 160 مایل در ساعت است. موتور آن از نوع V2 بوده و قطعات آن توسط یک موتورسیکلت دانمارکی ساخته شده و به لحاظ مصرف سوخت،Euro4 بوده که کاملا محیط دوست ساخته شده است. قوانین سوخت EURO 4 نسبت به سوخت EURO 3 سختگیرانه تر است و تولید کنندگان ناچار هستند که کلیه قوانین اروپا را در این مورد رعایت کنند.

علی رغم زیبایی و جذابیت، مشخصات فنی این موتورسیکلت نسبت به سایرین متفاوت بوده و همین باعث مزیت و برتری آن نسبت به بقیه موتورسیکلت ها می شود. استودیوی طراحی Kahn قطعات بهترین موتورسیکلت های دنیا را تامین می کند و اکثر سازندگان موتورسیکلت با این استدیو در ارتباط هستند تا با طراحی های شگفت انگیز بتواند نمودار فروش محصولات آن ها را صعودی کند.

موتورسیکلت گران‌قیمت کان، سریع و قدرتمند

موتورسیکلت گران‌قیمت کان، سریع و قدرتمند

 

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

لازارت LM 410، موتورسیکلتی چهارچرخ با پیشرانه یاماها

موتورسیکلت مون لایت چاپر، درگستر پرقدرت

موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R با چهره جدید و تکنولوژی‌های مدرن

بررسی موتورسیکلت Honda CBR1000RR SP

معرفی موتور سیکلت پرنده AERO_X

 

بدنه کرومی و موتورسیکلت گران‌قیمت کان سبک

بدنه از کروم ساخته شده و به همین دلیل موتورسیکلت می تواند در کمتر از 4 ثانیه به شتاب 60 مایل بر ساعت برسد. تنها موتورسیکلت BMW C600 با سوخت EURO4 کار می کند. در صورتی که دوست داشته باشید که این موتورسیکلت گران‌قیمت کان را خریداری کنید لازم است که با شرکت موتورسیکلت سازی دانمارکی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

برتری موتور سیکلت گران‌قیمت کان به خودروهای

طراحی این موتورسیکلت موجب شده که در مقایسه با سایر خودروهای برتری های خاص و ویژه ای داشته باشد. مشارکت برندهای مختلف طراحی و تولید موجب شده که این موتورسیکلت به اثر هنری تبدیل شود و این همان چیزی است که تمامی نیازهای موتور سوار برطرف شده تا بتواند بدون دغدغه سوار آن شده و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسد.

چراغ با روشنایی زرد رنگ شب ها این غول را جذاب تر نشان می دهد. چراغ جلو از نوع LED بوده و شب هنگام مسیر را با روشنایی خیره کننده ای روشن می کند.

این که صندلی موتور سوار نسبت به دسته فرمان موتور، پایین تر قرار گرفته شاید در نظر اول قدری عجیب به نظر بیاید ولی با کمی دقت متوجه می شویم که این چنین وضعیتی می تواند موتورسوار را از بسیاری از تصادفات موتور سواری در امان نگه دارد. تفاوت اندازه چرخ های جلو و عقب باعث ثبات بیشتر موتور سیکلت خواهد شد.

رنگ سیاه موتورسیکلت گران‌قیمت کان نشانه قدرت و برتری آن است. ظاهر زیبا و جذاب موتورسیکلت، جوان پسند بوده و هر جوان موتورسواری با یک نگاه تخصصی می تواند به نکات و جزئیات فنی آن پی ببرد.

نتیجه گیری

موتورسیکلت گران‌قیمت کان محصول مشارکت برندهای لندن و دانمارک است که بعد از ماه ها تلاش بی وقفه شبانه روزی رونمایی شده است. ظاهر موتورسیکلت گران‌قیمت کان، کلاسیک و قدیمی است و عضلات دست و پای موتورسوار بعد از چند ساعت، کشیده شده و لازم است که بین مسیر حداقل با نیم ساعت استراحت، تجدید قوا کرده و به مسیر ادامه داد. موتورسیکلتی سریع بوده و در کمتر از 4 ثانیه به شتاب 60 مایل بر ساعت می رسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.