آشنایی با موتور سیکلت تریلر

آشنایی با موتور سیکلت تریلر

موتور سیکلت تریلر، یکی از پرطرفدار ترین و زیبا ترین مدل های موتور سیکلت می باشد. این مدل از موتور سیکلت ها در واقع گروه خاصی هستند که دارای ویژگی های مشترک بوده و به آن ها موتور های تریلر گفته می شود.  ممکن است بعضی از افراد گمان کنند منظور از تریلر، برند و شرکت خاصی می باشد؛ اما این گونه نیست. باید گفت برند ها و شرکت های مختلفی در دنیا، اقدام به تولید موتور سیکلت هایی در کلاس تریلر می کنند.

موتور سیکلت یک وسیله نقلیه می باشد که برای استفاده های مختلفی، مدل های متنوعی از آن تولید می شود. به عنوان مثال باید گفت بعضی از موتور سیکلت ها، موتور هایی هستند که فقط برای تردد های درون شهری مناسب هستند.

موتور سیکلتی مناسب کوه و مسیر های صعب العبور

در صورتی که بعضی از موتور ها برای تردد های درون شهری مناسب نبوده و برای استفاده های دیگر تولید شدند. موتور سیکلت هایی که  تحت عنوان تریلر تولید می شوند؛ در واقع از جمله موتور سیکلت های می باشند که برای تردد های درون شهری مناسب نیستند. باید گفت این نوع از موتور سیکلت برای حرکت در مسیر های صعب العبور طراحی و تولید شدند.

مسیر های صعب العبور، به مسیر هایی گفته می شود که وضعیت جاده ای مساعد ندارند. عموما این مسیر ها،  خاکی بوده و آسفالت نیستند. همچنین باید گفت مسیر های صعب العبور دارای پستی و بلندی های بسیار زیادی می باشند. این مسیر های صعب العبور مانند جاده های کوهستانی برایاینو نوع موتور های گفته شده بسیار مناسب می باشند. موتور سیکلت هایی که در نوع تریلر تولید می شوند؛ ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند که این ویژگی ها برای تردد در مسیر های کوهستانی مناسب می کند. در ادامه بیشتر در مورد این نو ع موتور ها توضیح می دهیم.

 

موتور سیکلت های تریلر

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

دوچرخه های کوهنوردی را بیشتر بشناسید

انواع دوچرخه و راهنمای شناخت آن

موتور سیکلت خوب با قیمت مناسب

خرید موتور سیکلت های برقی یا الکتریکی

راهنمای خرید اینترنتی موتور سیکلت

 

ویژگی های موتور سیکلت تریلر

همان طور که توضیح داده شد توسط شرکت ها و برند های مختلفی تولید می شود. یکی از شرکت هایی که اقدام به تولید این مدل از موتور سیکلت ها نموده است؛ شرکت ژاپنی هوندا می باشد. برند هوندا موتور های بسیار با کیفیت و پر طرفداری را در کلاس تریلر طراحی کرده استرند ها و کمپانی های مختلف، هر چند با یکدیگر تفاوت هایی دارند اما به صورت کلی دارای یک سری از ویژگی های مشابه هستند. این موتور سیکلت ها کمک فنر های بسیار قوی و با کیفیتی دارند. همچنین باید گفت وزن این موتور ها نسبتا زیاد است.

دسته موتور و بخش فرمان آن به صورتی طراحی شده که برای چرخش های پی در پی مناسب باشد. به  صورت کلی باید گفت موتور سیکلت های تریلر، در واقع موتور سیکلت هایی هستند که برای مسابقه های طراحی شدند. این موتور سیکلت ها سیستم تعلیق ویژه ای دارند. همچنین باید به این مورد توجه نمود که لاستیک ها در موتور سیکلت های تریلر، نقش بسیار مهمی دارند. در واقع لاستیک های موتور تریلر، باید متناسب با مسیر هایی باشند که برای این نوع از موتور سیکلت ها تعریف شده است. به همین دلیل اغلب موتور سیکلت هایی که در کلاس تریلر تولید می شوند دارای لاستیک های نسبتا پهنی می باشند.

خرید موتور سیکلت تریلر

برای خرید باید نکاتی را در نظر داشته باشید. این نکات می تواند به شما کمک کند تا موتور سیکلت بهتری را خریداری کنید. در مورد قیمت نیز باید گفت؛ قیمت این نوع موتور سیکلت ها در فروشگاه های مجازی مناسب تر از فروشگاه های حقیقی است. شما می توانید از طریق سایت شادران اقدام به خرید بکنید.

 

ویژگی های موتور سیکلت تریلر

برای خرید انواع موتور سیکلت به وبسایت و فروشگاه شادران مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.