بهترین ماشین شاسی بلند چینی ایران

بهترین ماشین شاسی بلند چینی ایران

مقدمه

بهترین ماشین شاسی بلند چینی ایران را می توان چری تیگو 5 معرفی کرد. در ضمن این ، ماشین شاسی بلند چینی قیمت مناسبی دارد و به همین دلیل مشتریان این خودرو در مقایسه با سایر خودروها چینی بیشتر بوده و هر روز هم بر تعداد این خودرو در سطح خیابان ها و بزرگراه های شهرها افزوده می شود.

بهترین ماشین شاسی بلند چینی

بهترین ماشین شاسی بلند چینی

مشخصات فنی ماشین شاسی بلند چینی چری تیگو 5

کارخانه چری بزرگترین شرکتی است که خودروهای بیشتری را به ایران صادر می کند. این خودرو در طول چند سال گذشته، فروش خوبی داشته و موتور این ماشین شاسی بلند چینی، 139 اسب بخار و گشتاور آن 182 نیوتن بر متر را ایجاد می کند. گیربکس 5 سرعته دستی، قدرت موتور را به چرخ ها منتقل می کند.

نوع گیربکس اتوماتیک شاسی بلند چینی چری تیگو 5 به ویژگی CVT مجهز بوده و در حالت تیپ ترونیک قابلیت سرعت 7 دنده را ایجاد می کند تا رانندگی در شرایط بهتری انجام شود. رانندگانی که سابقه کار با گیربکس اتوماتیک را ندارند می توانند در این شرایط نیز، می توانند به حرکت رو به جلوی خود ادامه دهند.

کارخانجات چینی اصلا ابتکاری ندارند و همیشه از خودروهای ژاپنی، و کره ای الهام گرفته اند و در این مورد نیز این کارخانه از خودروهای تویوتا تقلید کرده است. طراحی بدنه و داخلی خودرو عالی و چشم نواز بوده ولی با این وجود باز هم جای کار دارد.

سقف سانروف، دوربین عقب، فرمان تلسکوپی برقی، مانیتور 7 اینچ، سنسور پارک از امکانات این خودروی ماشین شاسی بلند چینی به شمار می رود. قیمت ماشین شاسی بلند چینی ارزان در ایران، از 411 میلیون تا 911 میلیون متغیر است.

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

خرید آنلاین موتور چینی

بهترین ماشین های آفرود خارجی 2021

راهنمای خرید موتور برای افراد مختلف

ماشین مدل آفرود را بیشتر و دقیق تر بشناسیم

 

بهترین ماشین شاسی بلند چینی

بهترین ماشین شاسی بلند چینی

طراحی خارجی بدنه ماشین شاسی بلند چینی چری تیگو 5

این خودرو مدرن و بروز طراحی شده و مدل 5 نسبت به 4 بهتر و بزرگتر طراحی شده و چراغ های جلو مستطیلی شکل طراحی شده و روشنایی بسیار زیادی دارند.

روشنایی چراغ ها متناسب با تغییر ساعت تابستانی و زمستانی تنظیم می شود. چراغ ها LED  بوده و به شکل زاویه دار طراحی شده اند. سپرهای جلو و عقب خودرو محکم و مقاوم طراحی شده است. خودروی ماشین شاسی بلند چینی چری تیگو 5 خصوصیات و ویژگی های خودروی آفرود را دارد.

سپرها منحصر به فرد طراحی شده و زیبایی خاصی دارند و منفذهای ورود و خروج هوا در سپرهای جلو و عقب نیز کار گذاشته شده است.

ماشین شاسی بلند چینی چری تیگو 5، به واقع کراس اوور عالی و جالبی طراحی شده و کاپوت ماشین صاف و مسطح طراحی شده و دو طرف آن لاستیک هایی کار گذاشته شده است.

طراحی چراغ جلو جالب توجه و عالی بوده و در تاریکی شب روشنایی خیلی زیادی دارند.

بهترین ماشین شاسی بلند چینی

بهترین ماشین شاسی بلند چینی

آینه و چراغ های چری تیگو 5

برای آینه عقب، نشانگرهای جهتی کار گذاشته شده و باله های در، باعث جذابیت هر چه بیشتر خودرو شده و زمانی که پنجره ها بسته هستند، بدنه خارجی خودرو را زیباتر نشان می دهند. محل چرخ های خودرو، طاقی شکل طراحی شده اند. سقف خودرو به نحو دیگری طراحی شده و مینیمال به نظر می رسد. طراحی خارجی بدنه منحصر به فرد و طرحی است که برای اولین بار استفاده شده است. تناسب ها در طراحی خارجی بدنه کاملا رعایت شده است.

سپرها کاملا خاص و منحصر به فرد طراحی شده و جذاب است. لوله های اگروز از هم دور بوده و شکل ذوزنقه ای شکل دارند. چراغ ها LED بوده و در عقب، به اسپویلری مجهز شده تا خودرو به سرعت به جلو برود و به چراغ ترمز نیز مجهز است.

صندوق خودرو بزرگ بوده و با در کوچک می توان به این بخش از خودرو دسترسی یافت، البته در صورتی که بارها و چمدان های شما از حد معمول بزرگ باشد با مشکلاتی مواجه خواهید شد.

در کل می توان گفت که این مدل کراس اوور بزرگ، و سنگین است و با این خودرو می توان سفر درون و برون شهری هیجان انگیزی را تجربه کرد.

ظاهر منحصر به فردی دارد و نسبت به سایر کراس اوورهای دیگر، خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارد.

طراحی داخلی ماشین شاسی بلند چینی چری تیگو 5

این مدل خودروی چینی را با کراس اوور روسی FL گاهی اوقات اشتباه می گیرند. اگرچه در برخی خصوصیات و ویژگی های شبیه بهم هستند. نسبت به مدل بزرگ، تفاوت هایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.