دوچرخه شیائومی

دوچرخه‌های شیائومی و خرید آن

دوچرخه شیائومی

دوچرخه شیائومی یکی از محصولات شرکت معتبر شیائومی می باشد. شرکت شیائومی یکی از کمپانی های بسیار معروف چینی می باشد. هر چند مرکز اصلی این شرکت در شهر پکن کشور چین است؛ اما این کمپانی اکنون در کشور های دیگری از جمله هند، سنگاپور و اندونزی نیز کارخانه دارد. برند شیائومی مانند سایر برند های معتبر دنیا، اقدام به تولید محصولات مختلفی و متنوعی نموده است. یکی از جدیدی ترین و بهترین  محصولات برند چینی شیائومی، دوچرخه‌های شیائومی می باشد. این  دوچرخه ها، انواع بسیار متفاوتی دارند. دوچرخه‌های شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین این دوچرخه ها دارای طراحی زیبای و مدرنی می باشند. در ادامه درمورد انواع دوچرخه‌های شیائومی توضیح می دهیم.

دوچرخه شیائومی

دوچرخه شیائومی

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

خرید دوچرخه کوهستان

با دوچرخه های شهری بیشتر آشنا شوید

خرید دوچرخه شهری

دوچرخه های برقی شیائومی

یکی از پرطرفدار ترین محصولات برند شیائومی، دوچرخه برقی شیائومی می باشد. دوچرخه‌های برقی شیائومی، به گونه ای طراحی شدند که به اصطلاح تاشو می باشند. تاشو بودن یکی از مهم ترین ویژگی های دوچرخه‌های تولید شده توسط شرکت شیائومی می باشد. این دوچرخه ها، برای سفر های بین شهری مناسب هستند و همچنین نگهداری کردن از آن ها، به سبب تاشو بودن بسیار راحت و ساده می باشند.  یکی دیگر از ویژگی های که دوچرخه‌های برقی و تاشو شیائومی را  متمایز می کند وزن نسبتا پایین این دوچرخه‌ها می باشد.

دوچرخه های برقی به علت این که دارای موتور الکتریکی می باشند؛ به طور معمول وزن بیشتری نسبت به دوچرخه های کلاسیک دارند. اما شرکت شیائومی در طراحی دوچرخه‌های برقی خود، با در نظر گرفتن این نکته، سعی کرده تا دوچرخه‌هایش،  وزن کمی داشته باشند. وزن دوچرخه‌های برقی و تاشو برند شیائومی در حدود 15 کیلوگرم می باشد که این وزن نسبتا کم، می تواند سبب شود تا حرکت با دوچرخه‌های شیائومی آسان تر باشد.

موتور دوچرخه برقی شیائومی، موتور پر قدرتی می باشد که به سبب آن می توان کیلومتر ها با این دوچرخه‌ها حرکت نمود. همچنین این دوچرخه ها، به نحوی طراحی شدند که اگر فردی مایل بود بتواند رکاب بزند و نیروی الکتریکی به نیروی رکاب زدن او افزوده شود. این گونه سرعت دوچرخه نیز افزایش پیدا می کند. باطری موجود در این دوچرخه، ظرفیت این را دارد تا با  شارژ کامل، انرژی حرکت برای 45 کیلومتر را فراهم کند.

دوچرخه های برقی شیائومی

دوچرخه‌های برقی شیائومی

دوچرخه کوهستان شیائومی

یکی دیگر از مدل های دوچرخه شیائومی، دوچرخه های کوهستان می باشد. مدل جدید  دوچرخه کوهستان شیائومی، در واقع یک دوچرخه هوشمند می باشد. این دوچرخه ها برای پیمودن مسافت های طولانی مانند جاده های بین شهری،  مناسب می باشند. این دوچرخه ها در واقع به گونه ای طراحی شدند که سیم کارت می خورند و همچنین سیستم جی پی اس دارند.  یکی دیگر از ویژگی های بارز دوچرخه‌های کوهستان شیائومی، طراحی زیبا این دوچرخه‌ها می باشد. از ان جایی که این دوچرخه،  بیشتر برای مسیر های خارج شهر مانند جاده های ناهموار استفاده می شوند؛ باید سیستم ترمز بسیار قوی ای داشته باشند.

سیستم  ترمز دوچرخه‌های کوهستان شیائومی نیز، این چنین می باشد. سیستم ترمز این دوچرخه می تواند در مدت زمان بسیار کمی از سرعت دوچرخه به صورت ایمن بکاهد. به نحوی که هنگام ترمز کردن، کنترل دوچرخه کوهستان و حفظ  تعادل کار سختی نخواهد بود.

خرید آنلاین دوچرخه شیائومی

خرید آنلاین دوچرخه شیائومی می تواند مزیت های فراوانی داشته باشد. به همین دلیل امروزه خرید مجازی و اینترنتی دوچرخه‌های شیائومی جایگزین شیوه ها و روش های قدیمی خرید شده است. یکی از این مزیت ها،  سهولت در خرید کردن و همچنین وجود گزینه های بسیار بیشتر هنگام انتخاب و خرید می باشد.  شما نیز توانید از طریق سایت شادران با مشاهده انواع دوچرخه های شیائومی، و بررسی ان ها دوچرخه مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید

دوچرخه کوهستان شیائومی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.