دستکش های هوشمند موتورسواری

دستکش های هوشمند موتورسواری

مقدمه

دستکش هوشمند یکی از جدیدترین ابتکارهایی است که به نجات جان موتورسواران کمک می کند. مخترع این دستکش از هر جهت تلاش کرده که محصولی منحصر به فرد را عرضه کند تا همه موتورسواران بتوانند از آن استفاده کنند. این دستکش از هر جهت بی نظیر است و باعث حفظ جان موتورسوار شده و در کل از بروز تصادفات رانندگی جلوگیری خواهد کرد.

چرخش ساده و راحت با دستکش هوشمند Signal Wear

چرخش ساده و راحت با دستکش هوشمند Signal Wear

دستکش هوشمند ، مسیریاب آسان

عدم استفاده از گوشی هنگام موتورسواری بزرگترین مزیت دستکش هوشمند بوده و بنابراین موتورسوار سالم به مقصد خواهد رسید. استفاده از گوشی در هر وضعیت از رانندگی و موتورسواری درست نیست. مسیریابی درست در عین حفظ جان موتورسوار ویژگی های خاص این ابزار است. باتری به نحوی تنظیم شده که بتوان حداقل به مدت هشت ساعت از آن استفاده کرد.

طراح دستکش هوشمند

طراحان و مخترعان وسایل همان کسانی بودند که از جهتی کمبود داشتند و این بار استیون فریدلندر دست به کار شد تا جان موتورسوارانی که هر روز در معرض خطر هستند را نجات دهد. نمایش جهت پیچ جاده نیز به لیست وظایف آن اضافه شده است. با زدن انگشت شصت و اشاره به صورت دستی، می توان فاصله تا پیچ بعدی را به صورت دستی محاسبه کرد. دستکش های بعدی این محصول می تواند کامل بوده و هیچگونه نقصی نداشته باشد.

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

فناوری نو برای سواری نرم تر و ایمن تر موتورسواران

مشکلات موتورسواری در جاده های لغزنده

چند مورد از دانستنی های جالب در مورد موتورها

خرید اینترنتی اگزوز موتور سیکلت

آشنایی با موتور سیکلت انژکتوری

 

ادغام با سیستم چشمک زن موتور سیکلت می تواند کار بعدی باشد که در این دستکش صورت خواهد گرفت. این محصول در موتورسیکلت های برقی عملکرد مناسب تری خواهد داشت و سیستم این نوع موتورسیکلت ها کاملا برقی بوده و قابلیت ادغام شدن با این محصول را دارد.

اتصال گجت دستکش هوشمند به گوشی آیفون موتورسوار

اتصال گجت دستکش هوشمند به گوشی آیفون موتورسوار

مدل های متفاوت دستکش هوشمند

مدل های سال های بعدی دستکش هوشمند با قابلیت های بیشتری عرضه خواهد شد و به طور احتمال از باتری با مدت زمان بیشتر کارکرد استفاده خواهد شد تا موتورسوار بتواند در سفرهای بلندمدت، با خیال راحت موتورسواری کند.

در مدل های بعدی، نزدیک شدن سایر موتورسواران و حتی رانندگان خودروها را حین تعویض خطوط بزرگراه نمایش می دهد. از آن جایی که دستکش هوشمند بیشتر در معرض دید سایر رانندگان و موتورسواران است به همین دلیل احتمال بروز تصادفات رانندگی در حد بسیار زیادی کاهش می یابد. موتورسوار می تواند دستکش هوشمند را به لحاظ نرم افزاری قفل کند. قابلیت ادغام GPS با مسیریابی به مسیریابی دقیق تر موتورسوار کمک می کند. مدل های بعدی براساس حرکات دست انگشتان موتورسوار تنظیم خواهد شد. هر چقدر که رفتار رانندگان خودرو و سایر موتورسواران پیش بینی شود و بر همان اساس طراحی و تولید شود به همان اندازه جان موتورسوار و سایرین حفظ خواهد شد.

موتورسوار می تواند با چشمک زن تعویض خطوط چپ یا راست را در دستکش مشخص کند. در مدل بعدی این دستکش می تواند به سیستم چراغ راهنمای موتورسیکلت متصل و با آن ادغام شده و تعویض خطوط را به رانندگان نزدیک اطلاع رسانی کند. موتورسوار می تواند با حرکت دست نشانه چرخش راست یا چپ، چراغ LED را روشن و فعال کرده و بعد از انجام کار خود آن را غیر فعال می کند

دی باکا طراح دستکش هوشمند معتقد است که صنعت موتور سواری از زمان سال 1900 تا کنون تکامل نیافته است. صنعت موتورسواری از سال 2017، تاکنون پیشرفتی نداشته و این ابتکار می تواند باعث تحول بنیادین در این صنعت شده و محصولات جدید با قابلیت های بهتری عرضه شود.

نتیجه گیری

دستکش هوشمند به تعویض خطوط حین موتورسواری در بزرگراه کمک کرده و این کار را به رانندگان جانبی و پشت سری اطلاع رسانی می کند و همچنین تعویض خطوط سایر رانندگان و موتورسواران را نیز به موتورسوار اطلاع می دهد. دستکش به موتورسوار کمک می کند تا در عین مسیریابی، سالم به مقصد برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.