موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R با چهره جدید و تکنولوژی‌های مدرن

موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R با چهره جدید و تکنولوژی‌های مدرن

مقدمه

موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R با تکنولوژی های مدرن، چهره جدید محصول اخیر شرکت بی ام دبلیو است. چراغ های نامتقارن LED این موتورسیکلت را زیبا و جذاب کرده است.

موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R سریع و قدرتمند

موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R سریع و قدرتمند

طراحی بدنه خودرو موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R

بدنه موتورسیکلت با شیب های زیادی ساخته شده و سمت عقب موتورسیکلت به سمت عقب بوده و بخش عقبی موتورسیکلت زیباتر و جذاب تر به نظر می رسد.

مشخصات فنی موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R

موتور چهار سیلندر خطی، موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R، 165 اسب بخار قدرت دارد و 11000 دور در دقیقه قدرت موتور است. حداکثر گشتاور موتور 114 نیوتن متر در 2509 دور در دقیقه خواهد بود. در مدت 8 ثانیه به شتاب 200 کیلومتر بر ساعت می رسد که نسبت به مدل قبلی 5% سریع تر است. موتور می تواند با سرعت پایین، قدرت بیشتری را تولید کند. موتورسوار می تواند درگ موتورسیکلت را به راحتی کنترل کند که برای اولین بار در این مدل محصول ایجاد شده است.

شاسی سبک بوده و وزن موتورسیکلت نسبت به مدل قبلی 1.5 کیلوگرم سبک تر است. وزن موتورسیکلت براساس استانداردهای آلمان 199 کیلوگرم است. بدنه موتورسیکلت نسبت به مدل قبلی، سبک تر است. بدنه باریک بوده و مزایای بسیار زیادی دارد.

موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R با 165 اسب بخار

موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R با 165 اسب بخار

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

بررسی موتورسیکلت Honda CBR1000RR SP

موتورسیکلت سوپر اسپرت مرسدس بنز رونمایی شد!

رونمایی از موتورسیکلت ام‌وی آگوستا F4Z با طراحی زاگاتو

موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701

Mad Boxer، هیولای دوچرخ

سه حالت موتورسواری با موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R

موتورسوار می تواند سه وضعیت موتورسواری را انتخاب کند. مشخصه Hill Start موجب خواهد شد تا موتورسوار بتواند در شیب ها، آن را کنترل کند.

موتورسیکلت های Ducati Streetfighter V4  و MV Agusta’s Brutale 1000 بیش از 200 اسب بخار قدرت دارند، اگرچه مهندسین شرکت به این امر پی برده اند ولی شرکت بی ام دبلیو تصمیم گرفته که قدرت اسب بخار این هیولای خشمگین را در 165 اسب بخار حفظ کند.

سیستم سوپاپ این موتورسیکلت بهینه شده و موجب موتورسواری بهتر آن شده است. گشتاور این موتورسیکلت جذاب 2000 دور در دقیقه است. استحکام، تعادل و انعطاف پذیری از مهم ترین مشخصه های این موتورسیکلت است.

موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R با سیستم تعلیق DDC

موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R با سیستم تعلیق DDC

روشنایی مسیر با حداکثر سرعت

تک چرخ با موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R آسان است و در این حالت سیستم شش محور IMU برق سیستم را قطع می کند. زمانی که موتورسوار با سرعت 10 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند چراغ LED مسیر را روشن می کند. ارتفاع صندلی قابل تنظیم است و با این کار هندسه موتورسیکلت تغییر خواهد کرد.

حالت موتورسواری اتوماتیک یکی از وضعیت هایی است که موتورسوار می تواند آن را انتخاب کند. چرخ های موتورسیکلت سبک بوده و آلیاژهای رینگ لاستیک هم باعث سبکی هر چه بیشتر موتورسیکلت خواهد شد. آلیاژ از فیبر کربن ساخته شده و همین مشخصه به سبکی هر چه بیشتر موتورسیکلت کمک می کند. سیستم تعلیق الکترونیکی DDC باعث افزایش سرعت آن خواهد شد.

سیستم ترمز ABS  موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R

سیستم ترمز ABS موجب شده که به محض مشاهده اولین مانع، موتورسیکلت متوقف خواهد شد. موتورسوار می تواند از پنل Pure Ride، سرعت و زاویه حرکت موتورسیکلت را انتخاب کند. دور موتور حد مجازی دارد و اگر موتورسیکلت از آن حد عبور کند، دور موتور به رنگ قرمز خواهد بود و تایر نیز مقاوم تر شده است. موتورسوار می تواند از پنل، کلیه تنظیمات لازم را انجام داده و موتورسیکلت را در بهترین وضعیت خود قرار دهد. این موتورسیکلت در دو نوع استاندارد و اسپرت عرضه خواهد شد که مدل آخری نسبت به استاندارد گران تر است.

نتیجه گیری

موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R جدیدترین محصول شرکت بی ام دبلیو است که ویژگی های منحصر به فردی را دارد. بدنه فیبر کربن موجب سبک وزن موتورسیکلت شده است. دور موتور تا حد مشخصی کار کرده و بعد از آن دور غیر مجاز به رنگ قرمز خواهد بود. این موتورسیکلت نسبت به مدل قبلی، سریعتر و قدرتمندتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.