موتورسیکلت سوپر اسپرت مرسدس بنز رونمایی شد!

موتورسیکلت سوپر اسپرت مرسدس بنز رونمایی شد!

مقدمه

موتورسیکلت سوپر اسپرت مرسدس بنز یکی از دستاوردهای جدید شرکت دایملر است که برند مرسدس بنز را در اختیار دارد. قیمت موتورسیکلت سوپر اسپرت مرسدس بنز خیلی بالا است و فقط 350 عدد از این موتورسیکلت طراحی و تولید شده است.

موتورسیکلت سوپر اسپرت مرسدس بنز با 148 اسب بخار

موتورسیکلت سوپر اسپرت مرسدس بنز با 148 اسب بخار

توسعه و گسترش کارخانه خودروسازی دایملر با خرید دو برند استون مارتین و آگوستا

شرکت دایملر دارنده برند مرسدس بنز، قصد دارد طی ماه های آینده دو برند استون مارتین و کارخانه موتورسازی ایتالیایی آگوستا را خریداری کند. البته برند استون مارتین و شرکت دایملر طی سال های گذشته با هم شریک بودند و این شرکت فناوری های لازم را برای تولید محصولات فراهم می کرد.

این شرکت موتورهای V8 و V12 را تهیه می کرد که امروزه این موتورها منسوخ شده و دیگر تولید نمی شوند. 5 درصد از شرکت آستون مارتین به شرکت دایملر تعلق دارد. از این به بعد محصولات استون مارتین و دایملر بنز ترکیبی خواهد بود.

موتورسیکلت سوپر اسپرت مرسدس بنز حاصل ادغام دوکاتی و دایملر

موتورسیکلت سوپر اسپرت مرسدس بنز حاصل ادغام دوکاتی و دایملر

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

رونمایی از موتورسیکلت ام‌وی آگوستا F4Z با طراحی زاگاتو

معرفی 6 اپلیکیشن برای موتورسواران

HPE چیست؟

Mad Boxer، هیولای دوچرخ

در خط تولید موتورسیکلت دوکاتی چه می‏‌گذرد؟

 

 

کارخانه دوکاتی آئودی و خرید برند توسط دایملر

شرکت آئودی قبلا کارخانه موتورسازی دوکاتی را خریداری کرده بود و حالا شرکت دایملر قصد دارد که این کارخانه را خریداری کند. البته در آن زمان هنوز گروه خودروسازی فولکس واگن شکل نگرفته بود. کارخانه دایملر بنز بعد از این تغییرات قوی تر خواهد شد.

موتورسیکلت فعلی نیز ساخت کارخانه ایتالیایی دوکاتی است ولی از آن جایی که شرکت دایملر این برند را خریداری خواهد کرد، این برند نیز از آن این شرکت آلمانی خواهد شد.

این ادغام موجب خواهد شد تا محصولات با کیفیت تر ساخته شود. البته مشتریان می توانند محصولات دوکاتی را در مرکز نمایش های دایملر تماشا کرده و برای خرید به شرکت دوکاتی مراجعه کنند. شرکت دایملر از این به بعد موتور سیکلت های دوکاتی را طراحی و عرضه خواهد کرد. این ادغام از هر جهت به نفع طرفین است و البته شرکت فولکس واگن قصد داشت که کارخانه دوکاتی را سال گذشته را با 1.5 میلیون دلار خریداری کند که به انجام نرسید.

حالا شرکت دایملر وارد عمل شده و تا بتواند این برند ایتالیایی را خریداری کند. خریداری گروه موتورسیکلت سازی دوکاتی باعث خواهد شد تا همیشه برای طراحی و تولید موتورسیکلت ها، اعتبار لازم وجود داشته باشد.

نمایش موتورسیکلت سوپر اسپرت، در نمایشگاه فرانکفورت

نمایش موتورسیکلت سوپر اسپرت، در نمایشگاه فرانکفورت

بروز رسانی موتور موتورسیکلت سوپر اسپرت مرسدس بنز

قیمت موتورسیکلت سوپر اسپرت مرسدس بنز، 2490 دلار مشخص شده و نسبت به سال گذشته 1500 دلار افزایش یافته است. موتور این موتورسیکلت سوپر اسپرت، 94.2 کیلووات (675) و 108.8 کیلووات (800) ا قدرت دارد و بروز رسانی شده اند.

موتور آن 148 اسب بخار قدرت دارد و یکی از موتورسیکلت های میان وزن است که نسبت به مدل استاندارد پیشرفته تر است. ترکیب دو رنگ زرد و سیاه، به آن جلوه خاصی داده است. موتورسیکلت سوپر اسپرت مرسدس بنز سرعت بالایی دارد و در نمایشگاه فرانکفورت از آن رونمایی شد. پایه نگهدارنده کرومی که برای چرخ عقبی مشخص شده موتورسیکلت را در هر شرایطی نگه می دارد.

صندلی در مقایسه با بدنه کوچک طراحی شده و سپر عقبی از چرخ عقبی بالا و  برعکس برای چرخ جلویی نزدیک به آن تعبیه شده، میله نگهدارنده کوچکی از نیز طراحی شده که می توان از آن برای زمان محدود استفاده کرد. شرکت دایملر قرار است که این موتورسیکلت را در استرالیا به فروش برساند.

نتیجه گیری

موتورسیکلت سوپر اسپرت دوکاتی که به تازگی توسط شرکت دایملر دارنده برند مرسدس بنز خریداری شد، در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد. عقب نشینی کارخانه فولکس واگن از خریداری دوکاتی موجب شد که شرکت دایملر پا به میدان بگذارد و با قدرت هرچه تمام تر از این به بعد اعتبار طراحی و تولید موتورسیکلت را تامین کند. این موتورسیکلت 14 اسب بخار دارد و رنگ آمیزی زرد و سیاه جلوه خاصی به آن داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.