موتورسیکلت مون لایت چاپر، درگستر پرقدرت

موتورسیکلت مون لایت چاپر، درگستر پرقدرت

مقدمه

موتورسیکلت مون لایت چاپر محصول شرکت هارلی دیویدسون است. بدنه موتورسیکلت دست نخورده است. موتور دو بادامک 1802 قلب تپنده این موتورسیکلت را تشکیل می دهد. موتورسیکلت خاصی بوده که قدرت خاص و ویژه ای دارد. اگزوز موتورسیکلت مون لایت چاپر، ضد زنگ بوده و 24 اینچی خم دار به موتورسیکلت جوشکاری شده است.

موتورسیکلت مون لایت چاپر مدل Serenade

موتورسیکلت مون لایت چاپر مدل Serenade

 

تغییر ظاهر موتورسیکلت مون لایت چاپر

سیستم تعلیق در جلو و عقب موتورسیکلت آلمانی و از نوع Ohlins است که به برتری این غول بیابانی کمک می کند. تغییرات در ظاهر موتورسیکلت صورت نگرفته بلکه در موتور و مشخصات فنی آن نیز انجام شده تا نسبت به سایر موتوسیکلت ها قدرتمند تر باشد. این وسیله در دهه 1950 در کالیفرنیا ظاهر شد. دسته و ظاهر فرمان تغییر کرده و قسمت جلویی کشیده است. گلگیر با لوله ای بنام لوله سیسی به عقب آن متصل شده اند. این لوله ها رو به بالا بوده و ظاهر موتورسیکلت را تغییر داده اند. نمونه های اولیه این موتورسیکلت در فیلم های کاپیتان آمریکا و Easy Rider  به نمایش گذاشته شد.

موتور آن V-twin بوده و به مدل Dyna شبیه است. در مقایسه با بسیاری از موتورسیکلت ها، قدرتمند تر بوده و اسپرت طراحی شده است.

موتورسیکلت مون لایت چاپر مدل Rescue

موتورسیکلت مون لایت چاپر مدل Rescue

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

موتورسیکلت بی ام دبلیو S1000R با چهره جدید و تکنولوژی‌های مدرن

آشنایی با کاوازاکی تریل KlX450R

بررسی موتورسیکلت Honda CBR1000RR SP

بررسی موتورسیکلت دوکاتی 959 پانیگال در کانادا

موتورسیکلت سوپر اسپرت مرسدس بنز رونمایی شد!

 

روشنایی موتورسیکلت مون لایت چاپر

رینگ های عقب نسبت به جلو بزرگتر و کشیده تر هستند. باتری LIPO1050 میلی متری و درگاه شارژ USB که در زیر بدنه پنهان شده، زیبایی این موتورسیکلت را نشان می دهد. چراغ جلو از نوع CREE XP-G2 و چراغ راهنما نیز از نوع COB است که دور زدن موتورسوار را به رانندگان بغلی مشخص می کند.

چراغ جلو سه وضعیت روشنایی ثابت و چهار چراغ چشمک زن که هم به صورت مستقل و هم باهم کار می کنند. کلیه چراغ ها می توانند به مدت 1ساعت و نیم دقیقه روشن بمانند. حتی اگر چراغ عقب را روشن نگه دارید، چراغ جلو هم روشن خواهد شد. روشنایی چراغ جلو شگفت انگیز است و می توانیم با سرعت های بالا جلوی مسیر را نیز مشاهده کنیم. موتورسوار می تواند در آب و هوای مرطوب و مه با چراغ های COB LED مسیر پیش رو به خوبی ببیند. با این مشخصه متوجه می شویم که این موتورسیکلت برای سفرهای بلند طراحی و ساخته شده است.

موتورسیکلت مون لایت چاپر مدل Shadow

موتورسیکلت مون لایت چاپر مدل Shadow

 

چراغ جلو موتورسیکلت مون لایت چاپر

باتری LIPO روشنایی چراغ عقب را تامین می کند. این چراغ دو حالت ثابت و سه حالت چشمک زن دارد و روشنایی آن در حالت ثابت 50 لومن، و در حالت چشمک زن 100 لومن است و با 150 لومن هر کسی که در جاده تردد می کند تواند شما را ببیند. مدت زمان روشنایی چراغ های موتورسیکلت با باتری پر 2 ساعت و 15 دقیقه و با باتری کم در حدود 2 ساعت خواهد بود. صندلی به شکل O ساخته شده و ضد آب بودن آن مشخص شده است.

موتورسیکلت مطمئن و محکم

موتورسیکلت مون لایت چاپر، محکم و مقاوم ساخته شده که می تواند در هر مسیری کاربرد داشته باشد. برای موتورسواری در خیابان بهترین است و بهترین عملکرد را دارد و کارایی نسبت به سایر مدل ها، بالا است و حتی می توانید برای مسافت های کوتاه هم از آن استفاده کنید. زمانی که با آن موتورسواری می کنید، تجربه جدیدی خواهید داشت.

نتیجه گیری

موتورسیکلت مون لایت چاپر آمریکایی یکی از بهترین موتورسیکلت هایی است که در فیلم های کاپیتان آمریکا و ایزی رایدر به نمایش گذاشته شد. ظاهری و بدنه آن نسبت به مدل قبلی تغییر یافته و روشنایی این موتورسیکلت بسیار شگفت انگیز است و چراغ های آن می تواند به مدت 1 ساعت و نیم دقیقه روشن باقی بماند و تا 150 لومن روشنایی دارد و همه می توانند موتورسوار را در تاریک ترین جاده ها مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.