نحوه موتورسواری بر روی آب

مقدمه

موتورسواری بر روی آب یکی از بهترین تفریح هایی است که می توانید انجام دهید. شما با این روش می توانید چه از رودخانه یا هر مسیر آب دیگری با موتورسیکلت عبور کنید. موتورسواری بر روی آب یکی از تفریح های سرگرم کننده است و برخی دیگر برخی از مردم دوست دارند که با این کار مهارت های خود را گسترش دهند. شما با موتورسیکلت سبک وزن می توانید از یک رودخانه کم عمق عبور کنید.

موتورسواری بر روی آب با رعایت موارد ایمنی

موتورسواری بر روی آب با رعایت موارد ایمنی

 

 

راهنمای موتورسواری بر روی آب

  1. توجه به تمامی جزئیات رودخانه

برای موتورسواری بر روی آب لازم است که به جزئیات رودخانه توجه کنید. بررسی جزئیات موجب می شود که با موتورسیکلت غرق شوید. در صورتی که روی رودخانه، پل نصب شده محل آن را مشخص کنید.

  1. مدنظر قرار دادن بدترین وضعیت ممکن

رودخانه ممکن برای یک پلیس موتور سوار، پستچی، مکانیک، مانعی بس بزرگ باشد. پس لازم است که بدترین وضعیت ممکن عبور از رودخانه را مدنظر بگیرید. لازم است که محل خروج از آب را مشخص کنید. پس لازم است که همه قسمت های رودخانه را به دقت بررسی کنید. می توانید از سایر موتورسواران کمک بگیرید. البته این چنین افرادی می توانند در هر شرایطی به شما کمک کنند، ولی در آخرین وضعیت این شما هستید که از رودخانه عبور می کنید.

موتورسواری بر روی آب، ورزشی لذت بخش

موتورسواری بر روی آب، ورزشی لذت بخش

  1. توجه به همه روش های ممکن

همانطوری که می دانید برای حل یک مشکل یا چالش حداقل به تعداد افراد روی زمین راه حل وجود دارد. تمامی راه حل عبور از رودخانه را مدنظر داشته باشید. حتی راه حل های مضحک را هم مدنظر داشته و به آن ها توجه کنید. شاید به وسیله همان راه حل ها بتوانید از رودخانه عبور کنید.

  1. توقف، دقت و قدم زنی روی آب

قبل از این که از رودخانه عبور کنید لازم است که مدتی توقف کرده و محیط را کاملا بررسی کنید. با این کار می توانید استراتژی موتورسواری بر روی آب را مشخص کرده و خیلی راحت از آن عبور کنید.

همه قسمت های رودخانه را به دقت بررسی کنید. در برخی مناطق فشار آب کم است، شما می توانید از همان قسمت ها از رودخانه عبور کنید. می توانید با تکه چوبی، عمق رودخانه را بسنجید. در صورتی که خیلی عمیق باشد می توانید از موتورسیکلت پیاده شده و آن را گرفته و از با پای پیاده از آب خارج شوید.

موتورسواری بر روی آب، تفریح ارزان

موتورسواری بر روی آب، تفریح ارزان

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

آموزش موتورسواری راحت و با صرفه، سریع و شادی آفرین

موتورسیکلت مون لایت چاپر، درگستر پرقدرت

موتورسیکلت سوپر اسپرت مرسدس بنز رونمایی شد!

معرفی 6 اپلیکیشن برای موتورسواران

دستکش های هوشمند موتورسواری

 

  1. بررسی عمق و فشار آب

این کار مهم ترین وظیفه شما است. شما می توانید از مناطق کم عمق و کم فشار رودخانه عبور کنید. شاید لازم باشد که برای گذر از رودخانه حداقل دو طرح اجرایی داشته باشید. موتورسیکلت های تریل برای عبور از رودخانه مناسب نیستند. بخاطر این که سازه موتورسیکلت مانند برخی موتورسیکلت های دو انجین قوی و محکم نیست. در صورتی که این چنین موتورسیکلت هایی داشته باشید لازم است که با سرعت هر چه تمام از رودخانه عبور کنید.

  1. برنامه ریزی برای عبور از رودخانه

برنامه ریزی برای هر کاری لازم و ضروری است. اگر مسیری را پیدا نمی کنید می توانید به مسیرهایی که سایر موتورسواران از رودخانه عبور می کنند توجه کنید. با متعهد بودن به برنامه ریزی به طور یقین موفق خواهید شد.

موتورسواری بر روی آب در مناطق کم عمق و کم فشار

موتورسواری بر روی آب در مناطق کم عمق و کم فشار

  1. توجه به گل و لای رودخانه

گل و لای رودخانه باعث لغزش کفش و چرخ موتورسیکلت خواهد شد. با شناسایی سنگ های بزرگی که در گوشه و کنارها و وسط رودخانه است می توانید با گذاشتن پای خود روی آن ها، به تدریج مسیر را پیدا کرده و به سلامت از رودخانه عبور کنید. با موتورسیکلت از محل هایی عبور کنید که قابل اطمینان باشد.

نتیجه گیری

موتورسواری بر روی آب یکی از لذت بخش ترین تفریح هایی است که می توانید آن را ارزان تجربه کنید. گاهی اوقات به هنگام مواجه شدن با رودخانه، ایده ای به ذهن شما خطور نمی کند، در صورتی که از قبل نسبت به وجود رودخانه در مسیر موتورسواری آگاه هستید می توانید با آمادگی بیشتری از آن عبور کنید در غیر این صورت بهتر است که از سایر موتورسواران همان محل کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.