موتورسیکلت ویکتوری اکتان، هیولایی قدرتمند

موتورسیکلت ویکتوری اکتان، هیولایی قدرتمند

مقدمه

موتورسیکلت ویکتوری اکتان توسط شرکت ویکتوری طراحی و تولید شد. این دو برادر به مدت 35 سال در کارخانجات موتورسیکلت سازی کار می کردند. آن ها مکانیک مجرب بسیاری از برندهای موتورسیکلت مانند کاوازاکی، هوندا، یاماها، تریومف، شرکو، آپریلیا، کی تی ام، کاگیوا ام وی آگوستا، هارلی دیویدسون، بوئل، هیوسانگ، کایمو، وسپا، وی موتو و چند برند معروف دیگر بودند. در زمینه تنظیم مشخصات فنی موتورسیکلت ها، مجرب و متخصص بودند. جان در زمینه فروش مجرب و متخصص بود و می توانست موتورسیکلت ها تعمیر کند، و بالاخره به عنوان مدیر فروش قطعات یدکی بزرگترین فروشگاه موتورسیکلت ویکتوری اکتان کشور انتخاب شد.

"<yoastmark

 

 

مشخصات فنی موتورسیکلت ویکتوری اکتان

موتورسیکلت ویکتوری اکتان توسط شرکت ویکتوری ساخته شد. وزن آن 249 کیلوگرم، موتور V2 چهار سیلندری در آن استفاده شده است. موتور آن 104 اسب بخار با دور موتور 8000 دور خودنمایی می کند. حداکثر گشتاور آن 103.06 نیوتن متر (10.5 کیلوگرم نیرو یا 76 فوت بر پوند) با 6000 دور در دقیقه است. موتورسیکلت ویکتوری اکتان می تواند به واسطه انجین و شاسی خود به حداکثر شتاب دست یابد و در ضمن سرعت خود را در جاده حفظ کند، موتور سوار با این موتور سیکلت راحت خواهد بود، سیستم تعلیق جلوی موتور 41 میلی متری با چنگال های لوله صدا خفه کن دو فنری در عقب آن مجهز شده، به دو کمک فنر قابل تنظیم مجهز شده است. اندازه تایر جلو 70-18/130 و عقب 17-70/160 است. تک دیسک ترمز در سیستم ترمز به کار گرفته شده است. کولیس دو پیستونی به اندازه 298 میلی متر و دیسک ترمز در جلو قرار دارد. کولیس تک پیستونی نیز در عقب موتور سیکلت قرار دارد.

موتور از نوع خود تنظیمی، زنجیری، هیدرولیک با فیلتر است. سیستم سوخت رسانی انژکتوری، کنترل بخار یا بنزینی با توالی تزریق سوخت است. اندازه آن 1179 سانتی متر، 4 سیلندری، و با مایع خنک می شود. ظرفیت سوخت موتور، 4.70 لیتر است. موتورسیکلت ویکتوری اکتان، 6 سرعته و تسمه تایم در نسخه نهایی موتور استفاده شده است. کلاچ موتور، چند صفحه ای بوده و به همین سبب، خوردگی صفحه در این موتور سیکلت وجود نخواهد داشت.

"<yoastmark

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید:

موتورسیکلت نینجا یاماها سه چرخه، جلوه فرهنگ ژاپنی

موتورسیکلت سه چرخه مجلل هارلی و لذت سفر لاکچری

لازارت LM 410، موتورسیکلتی چهارچرخ با پیشرانه یاماها

موتورسیکلت دو منظوره هسکوارنا 701

در خط تولید موتورسیکلت دوکاتی چه می‏‌گذرد؟

ابعاد موتورسیکلت ویکتوری اکتان و محیط دوست

فاصله چرخ جلو تا عقب، 2309 میلی متر است. ارتفاع صندلی 658 میلی متر که قابل تنظیم بوده و می تواند تا پایین ترین نقطه هم تنظیم شود. چرخ ها قالبی و 10 میله ای ساخته شده اند.

"سواری

ترمز جلو، تک صفحه ای و کولیس دو پیستونی و ترمز عقب، تک صفحه ای و کولیس تک پیستونی است. فاصله دیسک های ترمز جلو و عقب 298 میلی متر است. ظرفیت باک بنزین، 12.87 لیتر است. در موتورسیکلت ویکتوری اکتان، باتری 12 ولت/ 18 آمپر ساعت، به کار گرفته شده است. موتورسیکلت ویکتوری اکتان، محیط دوست ساخته شده و اصلا دی اکسید کربن تولید نمی کند.

سواری موتورسیکلت ویکتوری اکتان

موتور سیکلت ویکتوری اکتان برای بدلکاری کاملا مناسب است. اکثر کسانی که موتورسیکلت ویکتوری اکتان را خریداری می کنند برای بدلکاری یا مسابقه با آن برنامه ای ندارند. برای سفرهای جاده ای کاملا مناسب است و در عین حال برای کارهای درون شهری نیز قابلیت های لازم را دارد. موتورسواران می توانند براساس قابلیت های آن متناسب با اهداف و کاربری های خود استفاده کنند. در موتور، قدرت های لازم ایجاد شده و موتورسوار می تواند آن را در مسیرها و محیط های مختلفی استفاده کند.

نتیجه گیری

موتورسیکلت ویکتوری اکتان توسط شرکت ویکتوری طراحی و ساخته شده، موتوری قدرتمند با 104 اسب بخار با 8000 دور در دقیقه قلب تپنده آن است. مشخصات فنی آن از هر جهت بی نظیر است و می توان از آن برای هر نوع کاربری حتی بدلکاری و مسابقات نیز استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.