خرید پیکاپ دو کابین آسنا با قیمت مناسب از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک جهت پروژه های عمرانی

خرید پیکاپ دو کابین آسنا با قیمت مناسب از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک جهت پروژه های عمرانی

مقدمه

خرید پیکاپ از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک می تواند لذت بخش ترین تجربه خرید شما باشد. پیکاپ دو کابین شرکت آمیکو، خودروی مقاوم و مستحکم است و توسط شرکت شاد خودرو آساک عرضه می شود.

خرید پیکاپ دو کابین آسنا از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک

خرید پیکاپ دو کابین آسنا از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک

سابقه فعالیت شرکت آمیکو در تولید خودروهای تک کابین، دوکابین

شرکت آمیکو در تولید خودروهای تک کابین، دوکابین سابقه طولانی دارد و خرید پیکاپ دو کابین آسنا از نمایندگی آمیکو، شرکت شاد خودرو آساک، می تواند مقرون به صرفه باشد.

خرید پیکاپ دوکابین آسنا با امکانات رفاهی از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک

خرید پیکاپ دوکابین آسنا با امکانات رفاهی از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک

همچنین در وبلاگ شادران بخوانید

سایت شادران

آشنایی با انواع موتور شهری

مزایای سایت خرید و فروش خودرو با درج قیمت

 

مشخصات فنی پیکاپ دوکابین آسنا

انجین این خودرو، 2.4 لیتری، با 4 سیلندر و 16 سوپاپ و با مصرف سوخت یورو 5 از سری خودروهای شرکت میتسوبیشی است. انجین 2378 لیتر ظرفیت دارد و دوگانه سوز است.

143 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور، قدرت انجین خودرو است و می توان با این خودرو 3200 کیلوگرم را به آسانی حمل کرد. مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر، 10.7 لیتر بنزین است. وزن خودرو، 1810 کیلوگرم است. آرایش سیلندرها، خطی بوده، و موتور در جلوی خودرو قرار گرفته است. ابعاد چرخ های جلو و عقب R17 265/65  است. هر چهار چرخ محرک و دیفرانسیل جلو است. ظرفیت باک خودرو، 60 لیتر است. جعبه دنده این خودروی قدرتمند، دستی بوده و 5 سرعته است. دسته دنده به صورت کنسول میانی قرار گرفته است. در این خودروی پیکاپ، 5 سرنشین می توانند از کابین جلو و عقب آن استفاده کنند. سیستم ترمز آن از نوع ABS , EBD است. حداکثر سرعت آن 170 کیلومتر بر ساعت بوده و در 13.8 ثانیه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. خرید پیکاپ از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک به شما کمک می کند تا بتوانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

امکانات رفاهی پیکاپ دو کابین آسنا

خرید پیکاپ آسنا موجب خواهد شد تا از خودرویی با حداکثر امکانات رفاهی بهره مند شوید.  برای راننده و سرنشین جلو، کیسه هوا مشخص شده است. فرمان این خودرو، قابل تنظیم بوده و هیدرولیک است و کنترل سیستم صوتی روی فرمان تعبیه شده است. سیستم تهویه مطبوع این خودروی آفرود، اتوماتیک است.

خرید پیکاپ دو کابین آسنا با سرعت 170 کیلومتر بر ساعت از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک

خرید پیکاپ دو کابین آسنا با سرعت 170 کیلومتر بر ساعت از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک

قفل مرکزی، ایموبلایزر با سیستم ECU، قفل کودک درهای عقب، قفل زاپاس، درهای تقویتی از امکانات حفاظتی و مراقبتی این خودروی قدرتمند است. با خرید پیکاپ از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک می توانید برای خریدهای بعدی در رابطه با تجهیزات خودرو به این نمایندگی مراجعه کنید.

سیستم مسیریاب این خودرو به راننده کمک می کند تا بتواند به راحتی مسیرها را پیدا کند. سرنشینان می توانند هنگام سفرهای بلندمدت، از مانیتور برای تماشای فیلم ها استفاده کنند. سیستم صوتی روی فرمان نصب شده و راننده می تواند به راحتی حین رانندگی، ترتیب فایل های صوتی را عوض کند. بلند در عقب تعبیه شده است.

صندلی های چرمی و آینه های برقی بغل

صندلی های خودرو، چرمی بوده و صندلی راننده می تواند در هشت جهت تنظیم شود. برای صندلی های عقب هم امکانات رفاهی مدنظر گرفته شده است. جا لیوانی در کنسول برای سرنشینان عقب مدنظر گرفته شده و دو عدد محفظه ابزار در زیر صندلی تعبیه شده است.

آینه های بغل، الکترونیکی، کروماتیک، است و راننده می تواند در هر زمانی که تمایل داشته باشد، آن ها را تاشو کرده و ببندد. شیشه ها برقی بوده و برف پاک کن ژله ای است. تنظیم برقی چراغ ها، و تنظیم نور روز از دیگر امکانات رفاهی این خودروی آفرود است.

البته خیلی از امکانات رفاهی مانند سیستم تعلیق، فرمان پذیری، سنسور، تنظیم روشنایی اتوماتیک چراغ های عقب در این خودرو مدنظر گرفته نشده است. سیستم پایداری نیز از دیگر امکاناتی است که برای این خودرو مشخص نشده است. مشخص نبودن میزان مصرف سوخت جاده ای و شهری نیز یکی از مواردی است که در کاتالوگ خودرو درج نشده است.

نتیجه گیری

خرید پیکاپ از نمایندگی آمیکو، شاد خودرو آساک را می توانید به لذت بخش ترین تجربه خرید خودرو تبدیل کنید. خودروی پیکاپ آسنا دو کابین یکی از مقاوم ترین خودروهای شرکت آمیکو به نمایندگی میتسوبیشی است. امکانات رفاهی این خودرو در حد یک خودروی آفرود عالی و بی نظیر است و راننده و سرنشینان از سفر جاده ای لذت خواهند برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.