بازار شادران
بازار شادران
معرفی پیکاپ جدید گریت وال کینگ کونگ کنن 2022

معرفی پیکاپ جدید گریت وال کینگ کونگ کنن 2022

گریت وال نام بزرگ‌ترین سازنده‌ی خودرو در چین است که به‌عنوان بزرگ‌ترین سازنده‌ی خودروهای شاسی‌بلند و پیکاپ در این کشور هم شناخته می‌شود. گریت وال به‌عنوان جدیدترین محصول، پیکاپ‌های آفرود سری P را معرفی کرده است. سازنده‌، از این خودرو به‌عنوان اولین محصول جهانی خود در بازار پیکاپ‌ها یاد می‌کند و قرار است در تمامی بازارهایی که گریت وال حضور دارد عرضه شود. گریت وال برنامه دارد تا با معرفی این سری، خود را در بین سه سازنده‌ی برتر پیکاپ در جهان معرفی کند. در حال حاضر برنامه‌ی این خودروساز فروش سالانه‌ی ۲۰۰ هزار دستگاه پیکاپ تا سال ۲۰۲۰ است.

پیکاپ جدید «گریت وال» برای رقابت با تویوتا هایلوکس معرفی شده است.

 

پیکاپ جدید «گریت وال»
پیکاپ جدید «گریت وال»

مقامات بلندپایه شرکت گریت وال تأیید کرده‌اند که پیکاپ جدید این شرکت بنام پائو (PAO) رسماً به بازار چین عرضه شده است.

کمپانی چینی گریت وال موتورز GWM از جدیدترین عضو خانواده پیکاپ های دوکابین خود یعنی کینگ کونگ کنن ۲۰۲۲ رونمایی کرد.

پیکاپ جدید «گریت وال»

سومین پیکاپ نسل جدید کنن در سبد محصولات گریت وال موتورز محسوب شده و گفته می‌شود جایگزین تجاری‌تر برای پیکاپ این خودروساز در کشور استرالیا خواهد بود.

عدم بررسی گزینه‌های جدید برای گسترش سبد محصولات گریت وال موتورز در استرالیا یک فرصت سوزی خواهد بود. ما قطعاً عرضه محصولات جدید این شرکت را زیر نظر داریم. البته تا این لحظه نمی‌توانیم عرضه کینگ کونگ کنن را در استرالیا تائید کنم.

نیروی مورد نیاز پیکاپ‌های سری P از پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ تأمین می‌شود. موتور این خودرو با یک جعبه‌دنده ۸ دنده‌ی خودکار و سیستم چهارچرخ محرک هوشمند هماهنگ شده است.

رسانه‌های چینی می‌گویند این پیکاپ جدید طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۵۳۶۵/۱۸۸۰/۱۸۴۰ میلی‌متری داشته و فاصله بین محوری آن برابر با ۳۱۴۰ میلی‌متر می‌باشد.

این پیکاپ با رینگ‌های ۱۷ اینچی در دسترس خواهد بود اما مدل آبی‌رنگ حاضر در تصاویر ظاهراً از رینگ‌های ۱۶ یا ۱۸ اینچی استفاده کرده است.

پیکاپ جدید «گریت وال»
پیکاپ جدید «گریت وال»

Cannon می تواند باری 3500 کیلوگرمی را حمل کند و شاید همین مسئله مزیت بسیار بالای آن در مقایسه با رقبای دیگر من جمله میتسوبیشی Triton با امکان حمل 3100 کیلوگرم باشد.

در حال حاضر جزئیات چندانی در مورد cannon در دسترس نیست ولی به نظر می رسد درج حرف p در کنار نام آن در قسمت عقبی خودرو به معنای Power بوده باشد.

حال آن که انتظار نمی رود که cannon دارای سامانه موتوری خیلی قدرتمندی باشد.

گریت وال در بیانیه ای در خصوص این پیکاپ جدید گفت:”ایمنی همیشه جز بالاترین الویت های ما بوده و شرکت فعلا مشغول کار بر روی آزمایش های ایمنی این محصول است.”

احتمالا cannon دارای یک موتور 2.0 لیتری توربو دیزلی به توان 120 کیلووات باشد که آن را می توان در حد تویوتا هایلوکس و فورد رنجر است.

فعلاً تصاویری از کابین این خودرو منتشر نشده اما می‌توان انتظار مواردی همچون نمایشگر لمسی ۹ اینچی، پشت آمپرهای ۷ اینچی و… را داشت. احتمالاً نسخه‌های فول نیز دارای سانروف خواهند بود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *